Zmena po desiatkach rokov: Pigi Čaj redizajnuje

Baliarne obchodu Poprad menia dizajn značky Pigi Čaj. Kultový výrobok dostane nový vzhľad po štyridsiatich rokoch od svojho uvedenia na trh. Spoločnosť o tom informovala v tlačovej správe.

 „Design je často pre spotrebiteľa jeden z najdôležitejších ukazovateľov kvality a hodnoty výrobku pri rozhodovaní o kúpe. Práve u  produktov dennej spotreby hľadá spotrebiteľ zmenu a prekvapenie. Preto sme sa rozhodli dodať tradičnému výrobku so stabilným postavením na trhu nový design so zaujímavými informáciami pre našich zákazníkov,“ vysvetľuje marketingový riaditeľ Baliarne obchodu Poprad Viliam Matušek.

Na obale nebude tak ako doteraz prevládať sýta zelená farba, nahradí ju kombinácie bledozelenej a bielej. Okrem odporúčaného návodu na prípravu na škatuľke dostane spotrebiteľ informácie o pôvode čaju alebo o výrobnom procese. Text dopĺňa mapka, na ktorej je zvýraznený ostrov Jáva – miesto, kde rastú rastliny použité na výrobu Pigi Čaju.

Mení sa aj samotné písmo na obale a k veľkému názvu pribudol claim Toto je môj čaj. „Keďže ide o tradičný výrobok, zmenou sme sa chceli priblížiť vizuálu Pigi čaju, ktorý bol platný v minulosti a výsledkom je retro práca s novými prvkami. Chceme tým vyjadriť poctu minulosti, keďže si ctíme tradíciu a nemeníme to, čo je dobré,“ dodáva Matušek.

Pigi Čaj bol vôbec prvým porciovaným čajom na československom trhu. Názov „Pigi“ vychádza z anglickej skratky P.G. - Pekoe Golden, ktoré hovorí o veľkosti a vzhľade čajových lístkov.