Marketingový tím IKEA v regióne Česká republika, Maďarsko a Slovensko má nového lídra. Od decembra 2024 nastupuje na pozíciu marketingového manažéra Rostislav Čítek, ktorý v spoločnosti doteraz pôsobil ako Integrated Media Manager.
„Na novú rolu sa veľmi teším a som rád, že budem môcť pokračovať v spolupráci s naším talentovaným tímom. Spoločne budeme naďalej posilňovať značku IKEA prostredníctvom marketingových kanálov,“ uviedol Čítek pri príležitosti svojho menovania.

Čítek prišiel do IKEA pred piatimi rokmi a predtým zbieral cenné skúsenosti v marketingových a mediálnych agentúrach ako Seznam, Wavemaker, UM či Carat. Na novej pozícii sa plánuje zamerať na posilnenie vzťahu so zákazníkmi prostredníctvom inovatívnych kampaní a podporu produktov, ktoré riešia aktuálne potreby domácností.
„Prioritou pre tento finančný rok je pomôcť čo najviac ľuďom k lepšiemu spánku, pretože vieme, že mnohí bojujú s bezsennými nocami. Naším cieľom je podporiť ich bohatým sortimentom výrobkov a riešeniami, ktoré spánok pozitívne ovplyvňujú,“ dodal nový marketingový manažér.
Rostislav Čítek preberá vedenie po Charlotte Miles, ktorá sa nedávno stala obchodnou manažérkou v regionálnom manažmente IKEA. Zmena na čele marketingu tak prináša kontinuitu aj nové impulzy pre rozvoj značky IKEA na troch kľúčových trhoch.

Vydrica ožíva: Prvá etapa je skolaudovaná, ďalšie ju prepoja s historickým centrom Bratislavy

Utópia alebo realizovateľný projekt? Štát ukázal Bratislavu budúcnosti

Prezídium asociácie PR agentúr posilnia dve silné mená

Rekordná výška: Bratislava bude svetová, dostane dva obrovské mrakodrapy

Slovenský mediálny trh pod tlakom: Odborníci hovoria o budúcnosti televízie, reklamy a dát

Čo pozeráme, čítame a počúvame? Najpopulárnejšie médiá Slovákov odhaľuje najnovší prieskum
