Marketingový tím IKEA v regióne Česká republika, Maďarsko a Slovensko má nového lídra. Od decembra 2024 nastupuje na pozíciu marketingového manažéra Rostislav Čítek, ktorý v spoločnosti doteraz pôsobil ako Integrated Media Manager.

„Na novú rolu sa veľmi teším a som rád, že budem môcť pokračovať v spolupráci s naším talentovaným tímom. Spoločne budeme naďalej posilňovať značku IKEA prostredníctvom marketingových kanálov,“ uviedol Čítek pri príležitosti svojho menovania.

Novým marketingovým manažérom IKEA pre Českú republiku, Maďarsko a Slovensko sa stal Rostislav Čítek.
Zdroj: IKEA
Novým marketingovým manažérom IKEA pre Českú republiku, Maďarsko a Slovensko sa stal Rostislav Čítek.

Čítek prišiel do IKEA pred piatimi rokmi a predtým zbieral cenné skúsenosti v marketingových a mediálnych agentúrach ako Seznam, Wavemaker, UM či Carat. Na novej pozícii sa plánuje zamerať na posilnenie vzťahu so zákazníkmi prostredníctvom inovatívnych kampaní a podporu produktov, ktoré riešia aktuálne potreby domácností.

„Prioritou pre tento finančný rok je pomôcť čo najviac ľuďom k lepšiemu spánku, pretože vieme, že mnohí bojujú s bezsennými nocami. Naším cieľom je podporiť ich bohatým sortimentom výrobkov a riešeniami, ktoré spánok pozitívne ovplyvňujú,“ dodal nový marketingový manažér.

Rostislav Čítek preberá vedenie po Charlotte Miles, ktorá sa nedávno stala obchodnou manažérkou v regionálnom manažmente IKEA. Zmena na čele marketingu tak prináša kontinuitu aj nové impulzy pre rozvoj značky IKEA na troch kľúčových trhoch.

Výstavba projektu Vydrica v bratislavskom podhradí napreduje podľa plánu.
Neprehliadnite

Vydrica ožíva: Prvá etapa je skolaudovaná, ďalšie ju prepoja s historickým centrom Bratislavy

Vizualizácia Zimného prístavu v Bratislave.
Neprehliadnite

Utópia alebo realizovateľný projekt? Štát ukázal Bratislavu budúcnosti

Prezídium APRSR sa rozšíri o dvojicu skúsených odborníkov – Evu Babitzovú a Štefana Vadocza,
Neprehliadnite

Prezídium asociácie PR agentúr posilnia dve silné mená

Dve štíhle veže za zaradia medzi najvyššie bytové budovy v EÚ.
Neprehliadnite

Rekordná výška: Bratislava bude svetová, dostane dva obrovské mrakodrapy

Na konferencii Marketing Rulezz v paneli TREND Masterclass diskutovali predstavitelia  najvýznamnejších subjektov na mediálnom trhu – Martin Heržo z TV JOJ, Michal Teplica z News and Media Holding (NMH), Dana Jánošová z BILLA Slovensko, Ján Havelka z Group M či expert na mediálne prieskumy Ivan Šimek.
Neprehliadnite

Slovenský mediálny trh pod tlakom: Odborníci hovoria o budúcnosti televízie, reklamy a dát

Ilustračné foto.
Neprehliadnite

Čo pozeráme, čítame a počúvame? Najpopulárnejšie médiá Slovákov odhaľuje najnovší prieskum

TREND TOP 2024
Neprehliadnite

TREND ocenil lídrov biznisu: Prestížne ceny získali osobnosti a firmy, ktoré menia Slovensko