Aktuálna reklama ZľavyDňa nabáda Slovákov, aby túto zimu lyžovali doma. V spote blúdi A. Žampa lesom, v ktorom nie sú vhodné podmienky, a tak si patrične zahundre. Ostatných vyzýva, že ak nechcú dopadnúť ako on, majú kupovať skipasy na ZlavaDna.sk.

V ďalšej časti spotu je už športovec na slovenských svahoch a vychutnáva si zimné radovánky. „Túto zimu lyžujte doma a objavte Slovensko spolu s nami,“ hovorí v reklame známy lyžiar. Spot nakrúcala ZľavaDňa počas tohtoročných vianočných sviatkov.

Značka nadväzuje na svoju vlaňajšiu letnú komunikáciu, ktorá bola zastrešená rovnakým konceptom. „Cez inšpirácie chceme motivovať viac Slovákov k cestovaniu po Slovensku a k objavovaniu jeho krás. #ObjavteSlovensko nie je iba kampaň, je to iniciatíva. Chceme, aby viac Slovákov cestovalo a objavovalo krásy Slovenska, chceme pomôcť cestovnému ruchu u nás doma,“ hovorí riaditeľka ZľavyDňa Svetlana Tarageľová. V kampani predtým účinkovali aj Sajfa a herečka Kristína Farkašová.

Východiskovým komunikačným kanálom je webová stránka ObjavteSlovensko.sk, na ktorej sú okrem inšpirácií na zimné lyžiarskej strediská aj originálne výrobky, ktoré pochádzajú zo Slovenska. Podporiť výzvu na objavovanie Slovenska môžu používatelia pridaním hashtagu #ObjavteSlovensko.

ZľavaDňa vlani upravovala svoj komunikačný koncept, pridala nový marketingový nástroj – fiktívnu postavu Pána Ostrovida, ktorý má zákazníkom prinášať výhodné ponuky. Značky zároveň prešla zmenou vizuálnej identity, zmenila aj logo a dizajn webu.