„Za šesť rokov sme prešli výrazným vývojom, pri ktorom sme ako firma dospeli. Zmena loga je pre nás zavŕšením jednej éry,“ vysvetľuje šéf zľavového portálu Zdenko Hoschek.
Nové logo pôsobí elegantnejšie, z jeho vzhľadu spočnosť odstránila prasa s výraznou ružovou farbou. Podľa firmy má symbolizovať jednoduchosť, racionalitu a profesionalitu.
Zdroj: ZľavaDňa
Zdroj: ZľavaDňa
„Nová identita viac zohľadňuje veľkosť firmy, pre ktorú momentálne pracuje viac ako 120 ľudí v troch krajinách strednej Európy,“ dopĺňa Z. Hoschek.
Ďalšie zmeny by sa mali týkať vzhľadu stránky a jej funkcionality a majú vychádzať z novej identity značky.
Zľavový portál aktuálne plánuje odštartovať aj reklamnú kampaň, ktorá však s redizajnom loga a stránky spájať nebude. Kampaň sa bude zameriavať na cestovanie a objavovanie Slovenska, jej spustenie značka naplánovala 20. júna.
„V rámci kampane budeme už novú identitu používať, no nebudeme na ňu špeciálne poukazovať,“ uzatvára Z. Hoschek.
Kampaň ma aktuálne aj konkurenčný Zľavomat, ktorý je spolu so ZlavaDna.sk na špici slovenského trhu so zľavovými kupónmi. Podľa posledných dostupných údajov mali obe firmy v roku 2014 tržby vyše 15 miliónov eur.