ZľavaDňa uviedla nové spoty v predvianočnom období, ktoré je pre e-commerce biznis jedno z najsilnejších v roku. V kampani chce poukázať na jednoduchosť, rýchlosť a spoľahlivosť nákupu darčekov na svojom portáli.

Hlavným hrdinom spotov je meškajúci Santa, ktorého zdržia zápchy. S vrecom plným darčekov vypadne z komína v čase, kedy už rodina všetky balíky pod vianočným stromčekom rozbalila. Nahnevaný sa preto otočí a vráti naspäť.

„Tému Vianoc sme chceli odľahčiť a priniesť do nej trošku vtipu, aby bola reklama zapamätateľná. Meškajúci Santa je vtipný a zároveň jednoducho komunikuje hektické predvianočné obdobie, ktorému sa dá vďaka nákupu darčekov na ZľavaDňa vyhnúť,“ uvádza Peter Blažečka, PR & marketing manažér ZľavaDňa.

Televíznu kampaň zvažovali v ZľaveDňa už dlhšie. Napokon sa s ňou rozhodli prísť práve v silnom predvianočnom období.

„Naším cieľom je osloviť čo najväčší počet potenciálnych zákazníkov, preto stále hľadáme nové spôsoby, ako sa k zákazníkovi čo najviac priblížiť. S ohľadom na charakter nášho produktu sme boli dlho zameraný na výkonnostný marketing, no intenzívne si uvedomuje aj potrebu budovania značky,“ dodáva P. Blažečka.

Televízna kampaň má formu 10-sekundových sponzorovaných odkazov a bude nasadená v dvoch dvojtýždňových slotoch v skupine televízií Markíza a Joj. Pre online sú prispôsobené dve dlhšie verzie spotu, ktoré príbeh so Santom ďalej rozvíjajú.

Kampaň v televízii pobeží od 19. novembra do 2. decembra a od 10. decembra do 23. decembra. Na Facebooku, Instagrame a v online bude aktívna do Štedrého dňa.

Vizitka kampane

  • Agentúra: Freelance zákazka
  • Creative director: Adam Marčan & Matúš Kvas
  • Art director: Adam Marčan
  • Copywriter: Matúš Kvas
  • Account manager: všetci zúčastnení
  • Režisér: Martin Marček
  • Produkcia: Kiwis