Z 92 shortlistov si WLB uchmatol 15 nominácií za práce pre klientov Heineken – Zlatý Bažant, Správa slovenských jaskýň, J&T Banku, Orange Slovensko a HB Reavis.

Druhou agentúrou s najväčším počtom shortlistov je Made by Vaculik. Trinásť nominácií má za práce pre Kúpele Piešťany, VŠMU – Istropolitana Projekt, Tatra Banka, Rémy Cointreau, Tatrakon, Tesco a Dobrý Anjel. 

Trojlístok agentúr s najväčším počtom shortlistov uzatvára Triad Advertising s desiatimi nomináciami za práce pre OMV, Ryba Žilina, Pivovary Topvar, Pernod Ricard, O2 Slovensko a Karloff.

O najlepšiu Kampaň sa tento rok pobijú kampane Ľudove vozidlá od Volkswagen Slovakia, Treska slovenská od Ryba Žilina, kampaň Bažant 73 od Heineken Slovensko – Zlatý Bažant a Fofola od Kofola Československo.

Do finále sa prebojovali aj reklamné agentúry MUW Saatchi&Saatchi s ôsmimi shortlistami, so siedmimi agentúra Zaraguza, s piatimi Istropolitana Ogilvy, Mayer/McCann Ericson, Core4, MullenLoweGGK, Creo/Young & Rubicam so štyrmi nomináciami, Pekne & Dobre a Effectivity s dvomi, s jedným agentúry Playground13, Heads, Respect APP, Nydrle + Semelak, Creative Pro, Leopard Production, PS Digital, A3.boot, MW Promotion, NetSuccess a Palo Bartoš.

Slávnostný galavečer odovzdávania cien za najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku je naplánovaný na 10. júna o 20:00 v bratislavskom Istropolise. Predsedníčkou poroty je Tereza Svěráková, Creative Director agentúry Young & Rubicam Prague. Porota Zlatého klinca zasadala vo štvrtok a v piatok 9. a 10. júna.