Aktualizované 6. mája o 13:10: Pôvodne uplynutý termín organizátori predĺžili o 11 dní. Známa je už aj porota súťaže. Jej predsedníčkou bude Tereza Svěráková, Creative Director agentúry Young & Rubicam Prague. Porota Zlatého klinca bude zasadať vo štvrtok a v piatok 9. a 10. júna.
Porota Zlatého klinca
Kmeňová porota
Tereza Svěráková – Creative Director, Young & Rubicam Prague /CZ – predsedkyňa poroty
Lumír Kajnar – Idea Designer & Brand Architect /CZ
Marek Linhart – Associate Creative Director, OgilvyOne Prague/ CZ
Peter Baslík – Creative Director, TRIAD Advertising
Peter Darovec – Creative Director, Istropolitana Ogilvy
Bohumil Dohnal – Creative Director, Made by Vaculik
Peter Michalka – Unit Creative Director, MUW Saatchi&Saatchi
Martin Motáček – Creative Director, Wiktor Leo Burnett
Erik Reingraber – Creative Director, Creo Young & Rubicam
Špecialisti - Kampaň
Kamil Charvát – Strategy Director, MUW Saatchi & Saatchi
Juraj Pobjecký – Strategist, Zaraguza
Alexander Smik – Managing Director, Apple Pie
Yolka Udičová – Partner / Creative Director, Respect APP
Špecialisti – Interactive & Online
Maroš Hamorský – Copywriter, Zaraguza
Ivana Pacoňová – Ideameker, Core4
Špecialisti – Kreativita v PR Kampani
Katarína Droppová – Managing Director, Media & Communication Consulting
Roman Záhorec – Managing Director Slovakia, Neopublic Porter Novelli
Špecialisti – Events
Norbert Pýcha – konateľ, Event Arena CZ
Martin Hala – Managing Partner, Creative Pro
Milan Kováčik – Managing Director, PromoLand a prezident BTL-ky
Adrian Vavro – Managing Director, E-motion
Slávnostný galavečer odovzdávania cien za najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku je naplánovaný na 10. júna o 20:00 v bratislavskom Istropolise.
Zdroj: KRAS
Zlatý klinec zároveň avizoval zmeny pri prihlasovaní – do súťaže môžu byť prihlásené práce vytvorené pre slovenský trh od 15. mája 2015 do 10. júna 2016, pričom prihlásené môžu byť aj práce, ktoré boli zverejnené pred 15. májom 2015 a ich zverejnenie pokračovalo aj po 15. máji, ak neboli prihlásené do predchádzajúceho ročníka.
K zmene došlo aj pri prihlasovaní do kategórie I – Events, kde sa na základe návrhu BTL komunikačnej asociácie vytvorili nové podkategórie B2B, B2C, B2I, Selfpromo event a Event pre neziskové organizácie a projekty.
Do 21. ročníka sa do súťaže prihlásilo celkovo 36 agentúr s 237 súťažnými prácami. Agentúry súťažili v desiatich kategóriách, pričom najsilnejšou bola minulý rok E – Interactive & Online.
Počas minulého ročníka bola udelená cena Grand Prix, ktorú získala agentúra Creo/Young & Rubicam za prácu Hyundai ix1 – svetová premiéra pre klienta Hyundai Motor Slovakia. Ocenenie „Agentúra večera“ získala Made by Vaculik.