Najvýraznejšou počas galavečera bola agentúra MUW Saatchi&Saatchi, ktorá do finále postúpila s najväčším počtom shortlistov (28), čím navýšila šancu na výhru. Agentúra dokázala premeniť 13 shortlistov na klince a odniesla si rovnako aj ocenenie „Agentúra večera“.

Z dielne MUW Saatchi&Saatchi pochádza aj najkreatívnejšia kampaň s názvom „Pred 100 rokmi by boli hviezdy“, ktorú agentúra pripravila pre klienta Slovak Telekom. Na tohtoročnom galavečeri si ocenení prišli na pódium prevziať celkovo 16 zlatých, 16 strieborných a 26 bronzových klincov.

Strieborné klince v kategórii "Kampaň" si odniesli agentúry MUW Saatchi&Saatchi za prácu Pravé Vianoce pre klienta Slovak Telekom a Triad Advertising za selfpromo projekt s názvom 10-dňová agentúra. 

Špeciálne ocenenie Art Prix porota udelila Martinovi Bajaníkovi za prácu pre kaviareň Foxford. Cenu Grand Prix Zlatý Klinec neudelil ani tento rok.

Zlatý Klinec pozná víťazov. Agentúrou dvadsaťročia je Wiktor Leo Burnett, klientom Telekom

Ocenené boli aj mladé talenty - víťazmi súťaže Žiarovka sa stala Mária Gališinová a Zuzana Gališinová. Víťazmi Young Lions sú Vladimír Krajčovič, Miroslava Hutlasová, Ivan Hanák, Mirka Mitlíková, Jaro Vígh a Juraj Pobjecký. 

Zvlášte ocenenie Filip venované osobnosti slovenskej reklamy získal režisér Roman Valent.