Najvýraznejšou počas galavečera bola agentúra MUW Saatchi&Saatchi, ktorá do finále postúpila s najväčším počtom shortlistov (28), čím navýšila šancu na výhru. Agentúra dokázala premeniť 13 shortlistov na klince a odniesla si rovnako aj ocenenie „Agentúra večera“.
Z dielne MUW Saatchi&Saatchi pochádza aj najkreatívnejšia kampaň s názvom „Pred 100 rokmi by boli hviezdy“, ktorú agentúra pripravila pre klienta Slovak Telekom. Na tohtoročnom galavečeri si ocenení prišli na pódium prevziať celkovo 16 zlatých, 16 strieborných a 26 bronzových klincov.
Strieborné klince v kategórii "Kampaň" si odniesli agentúry MUW Saatchi&Saatchi za prácu Pravé Vianoce pre klienta Slovak Telekom a Triad Advertising za selfpromo projekt s názvom 10-dňová agentúra.
Špeciálne ocenenie Art Prix porota udelila Martinovi Bajaníkovi za prácu pre kaviareň Foxford. Cenu Grand Prix Zlatý Klinec neudelil ani tento rok.
Ocenené boli aj mladé talenty - víťazmi súťaže Žiarovka sa stala Mária Gališinová a Zuzana Gališinová. Víťazmi Young Lions sú Vladimír Krajčovič, Miroslava Hutlasová, Ivan Hanák, Mirka Mitlíková, Jaro Vígh a Juraj Pobjecký.
Zvlášte ocenenie Filip venované osobnosti slovenskej reklamy získal režisér Roman Valent.