Vo virálnom videu predvádza veštbu z pexesa, presnejšie divákom ponúka svoju pexesuálnu poradňu.

„Marec, marec, marec, poberaj sa starec. Nie však do hrobu, ani do kelu, v marci končia starci na chmeľu. A nie na hocijakém chmelu, lebo v marci prichádza na trh Marcové pivo trinástka polotmavý ležák, čo má penu vysokú jak vežák,“ vysvetľuje svojim divákom Hesso.

Ďalej si zoberie svoje „karety“ a pokračuje vo veštbe. V závere spotu všetkých, ktorí novinku neochutnali, vyzve prostredníctvom vety „Nebojte sa, napite sa, s požehnaním pána Hessa,“ dodáva.

Videom značka nadviazala na kampaň, ktorú uviedla spolu s pivnou novinkou „Zlatý Bažant Marcové“ začiatkom marca. Ide o limitovanú edíciu inšpirovanú bavorskou tradíciou piva „Märzen“ vyrobeného z jačmenného sladu bavorského typu.

Doplnené 11.3.2015: Zlatý Bažant k pivnej novinke hľadal netradičnú a zaujímavú formu, ktorou by vedel pivnú špecialitu odprezentovať. Práve cez Hessa a jeho veštiareň prestavil produkt nenásilne a zábavne. 

„Ak chcete hovoriť primárne o produkte, pri pive existuje riziko, že to bude viac či menej klišé,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk brand manatér značky Zlatý Bažant Michal Sivko. 

Ako ďalej dodáva, cieľová skupina sa od štandardných nastavení v online prostredí neodlišuje. „Počítame s tým, že obdobné virály oslovia aj špeciálne fanúšikov Hessa Jašteráka. Navyše táto forma má všeobecne vyšší potenciál osloviť aj online používateľov, ktorí sú rezistentnejší voči komerčnému obsahu," uvádza. 

Aktuálne sú nasadené dve videá - v kratšej a dlhšej verzii. Zlatý Bažant aktuálne v rámci kampane tento charakter komunikácie neplánuje využiť inak. „Ak by však videá mali veľký úspech, nevylučujeme aj nejaké pokračovanie," uzatvára.

Okrem virálneho videa je súčasťou mediamixu televízny spot. Prvý záber patrí pivným súdkom, ktoré sa premenia na hodiny. Práve vďaka nim Zlatý Bažant nazrel do minulosti a v pivovare v Hurbanove podľa starej tradície uvaril Marcové pivo. Voice-over však divákov v priebehu sekundy vráti opäť do súčasnosti, kde sa už pivo čapuje a vychutnávajú si ho ľudia.

Pivná novinka sa predáva v štvorbalení pollitroviek a vo vybraných puboch je počas jarných mesiacov dostupné aj v čapovanej verzii. Viac informácií.

Kampaň z dielne reklamnej agentúry Istropolitana Ogilvy je podporená ATL komunikáciou, ktorá pozostáva z 20-sekundového spotu a špeciálneho online videa. Okrem toho bude kampaň nasadená v outdoore, PR a v mieste predaja. Trvanie je naplánované od 9. marca do 4. apríla tohto roku.