Nové balenie má byť podľa Heinekenu, ktorý značku zastrešuje, ideálnym nápojom na cestovanie, šport, nákupy alebo aktívny relax.
„V súčasnosti ponúkame v rámci produktového radu Zlatý Bažant Radler 0,0% dve príchute - Citrón a Citrón-Baza-Mäta. Obe tieto príchute sú u konzumentov veľmi obľúbené. Vďaka tejto inovácii si odteraz môžu vychutnávať svoj obľúbený radler bez alkoholu skutočne kedykoľvek a kdekoľvek,“ vysvetlil pre Mediálne.sk brand manažér značky Zlatý Bažant Radler Matúš Benža.
Na predajných pultoch je nápoj v plastovej pollitrovke dostupný od marca. Maloobchodná cena za jeden kus je 89 centov.
Zdroj: Heineken
Zlatý Bažant sa do kategórie radlerov pustil na Slovensku v roku 2011. Radler úplne bez alkoholu predstavil výrobca v júni minulého roku. Uvedeniu novinky predchádzal spotrebiteľský prieskum, ktorý preukázal dopyt po nealkoholickej verzii nápoja. Viac informácií.
Novinka v plastovej fľaši bude podporená kampaňou, ktorá odštartuje v najbližších týždňoch. Nasadená bude v televízii, outdoore, printe, online a v mieste predaja.
„Kampaň je stále v štádiu príprav a dolaďovania detailov, preto zatiaľ nemôžeme byť z pohľadu obsahu konkrétnejší. Čo môžeme prezradiť je, že kampaňou nadviažeme na minuloročnú úspešnú komunikáciu produktu Zlatý Bažant Radler 0.0%,“ dodal M. Benza. Kampaň pre Zlatý Bažant pripravuje reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett.
Zdroj: Heineken