Zlatý Bažant pristupuje k zmene svojich obalov po siedmich rokoch v rámci predstavenia novej marketingovej komunikácie značky, ktorú značka naplánovala na polovicu apríla. Zmena, ktorej cieľom je zdôrazniť slovenský pôvod piva, prírodných surovín a odlíšenie produktov v rámci portfólia, sa odrazí na všetkých fľašiach a plechovkách pivnej značky.
„Jedným z našich cieľov bolo v rámci redizajnu priniesť zmenu, ktorá konzumentom umožní ľahšie rozlíšiť jednotlivé pivá z portfólia značky priamo na pultoch predajní. Z týchto dôvodov sme zároveň pri pive Zlatý Bažant Nealko upravili pôvodnú striebornú farbu na jemnú modrú, ktorá je typická pre segment nealkoholických pív,“ hovorí group brand manager pre prémiové značky v spoločnosti Heineken Slovensko Ronald Lupták,.
V rámci zmien dostalo logo modernejší vzhľad prostredníctvom úpravy písma a zvýraznením symbolu bažanta. Pôvod piva je zdôraznený erbom mesta Hurbanovo, originalitu surovín značka komunikuje prostredníctvom pivovarníckych symbolov a klasov jačmeňa.
Zdroj: Heineken Slovensko
Súčasťou zmien je aj rozšírenie plechovkového portfólia o novinku – Zlatý Bažant Pšeničné, ktoré je podľa značky veľmi atraktívne pre mladšie cieľové skupiny. Okrem klasických pív predávaných pod značkou Zlatý Bažant prejdú v priebehu mája aj Radlery.
„Kým zmena týkajúca sa dizajnu obalov pív Zlatý Bažant je akousi „evolúciou“, už o niekoľko týždňov nás v prípade radlerov Zlatý Bažant čaká doslova revolúcia.
Veríme, že zmena dizajnu spolu s novou marketingovou komunikáciou značky, ktorú predstavíme už v najbližších dňoch, ďalej prispeje k obľúbenosti našej vlajkovej lode – značky Zlatý Bažant,“ dodáva.
Za zmenou obalov stojí dizajnér a režisér Jonáš Karásek.