Heineken v týchto dňoch spustil televízny spot pre osvedčený citrónový Radler ponúkaný pod značkou Zlatý Bažant. Priestor dal aj novinke – grapefruitovej verzii, ktorú predstavil koncom marca.
V závere spotu Heineken vyzýva spotrebiteľov, aby objavili sviežu novinku – Bažant Radler Grapefruit.
Pôvodná správa vydaná 22. marca 2012
Spoločnosť Heineken Slovensko po minuloročnom uvedení špeciálnej verzie piva Zlatý Bažant Radler Citrón v stredu na tlačovej konferencii predstavila tri novinky – Zlatý Bažant Radler Grapefruit, ako aj nealkoholickú a čapovanú verziu pôvodného citrónového Radlera.
Jarné novinky sú podľa Heinekenu výsledkom spotrebiteľského prieskumu, chuťových testov medzi konzumentmi a degustácií rôznych pomerov piva a ovocných prírodných limonád priamo v hurbanovskom pivovare.
„Dôvodom uvedenia grapefruitovej príchute Bažant Radler boli spotrebitelia, ktorí chceli hlavne osviežujúcu chuť,“ povedal počas tlačovej konferencie šéf marketingu Heineken Slovensko Loic Morvan.
Ako uviedla brand manažérka značky Zlatý Bažant Zuzana Putalová, vlaňajšie uvedenie citrónovej verzie sa Heinekenu z obchodného hľadiska osvedčilo. „Pôvodný plán predaja sme prekročili až šesťnásobne a vďaka tejto novinke sme vybudovali na slovenskom pivnom trhu novú produktovú kategóriu, v ktorej vidíme veľký potenciál,“ vysvetlila.
Novinky bude spoločnosť ponúkať v 0,5-litrových sklenených fľašiach a plechovkách. Čapovanú verziu citrónového Bažanta Radler počas letnej sezóny prinesie do približne 450 slovenských podnikov v 30-litrových sudoch.
Heineken pre svoje nové produkty plánuje aj marketingovú podporu. Kampaň, ktorej spustenie je naplánované na začiatok apríla, bude podľa Putalovej určená najmä pre Bažant Radler Citrón, spoločnosť však plánuje dať priestor aj novinkám.
O kreatívny koncept kampane sa postará dvorná agentúra značky Zlatý Bažant Istropolitana Ogilvy. Kampaň bude pozostávať z televízneho spotu, OOH nosičov, online aktivít, instore komunikácie a eventov.