Ako oficiálny partner slovenského olympijského tímu, ktorým je od roku 2009, uvádza v limitovanej edícii „desiatku“ predávanú v plechovke. Okrem nového dizajnu sa navýšil aj objem o 50 ml, pričom cena ostáva rovnaká. Plechovka je dostupná od začiatku júna až do vypredania zásob.
Limitovanú edíciu zdobí motív olympijského ohňa so stuhami vo farbách olympijských kruhov. Dizajn limitovanej edície vytvorili bratia Karáskovci z kreatívneho štúdia Gunpowder. Tí sú autormi redizajnu piva Zlatý Bažant z roku 2015.
V duchu olympijských myšlienok vytvoril Zlatý Bažant v spolupráci s kreatívnou agentúrou Wiktor Leo Burnett aj reklamný vizuál, ktorým bude komunikovať svoje partnerstvo so Slovenským olympijským tímom na olympiáde v Rio de Janeiro.
„Slogan ‚Na dráhe súperi, v cieli priatelia‘ v spojení s jednoduchým, no premysleným grafickým prvkom dokonale vystihuje vzťah myšlienky športového zápolenia a piva Zlatý Bažant. Na stretnutí pri pive sa aj najväčší rivali zvyčajne stanú priateľmi,“ uviedol brand manager značky Zlatý Bažant Marcel Malý.
Zdroj: Heineken