Novinka s obsahom alkoholu do dvoch percent vznikla spojením piva Zlatý Bažant a limonády s prírodným extraktom ôsmich bylín a korenín. Na predajných pultoch sa objavuje od mája.

„Pri výrobe našej letnej novinky sme sa opäť inšpirovali chuťou domácich limonád a tradičnými slovenskými ingredienciami. Pivo Zlatý Bažant sa tak rozhodli skombinovať s ovocnými šťavami a s neobyčajnou chuťou byliniek a korenín. Vďaka nízkemu obsahu alkoholu do 2 % je Zlatý Bažant Radler Bylinky výborným spoločníkom na horúce slnečné dni,“ hovorí brand manažér značky Zlatý Bažant Radler Matúš Benža.

Bylinkový Radler je dostupný v plechovkovom balení s objemom 0,5 l. Odporúčaná cena nápoja pre maloobchodné siete je 86 centov.

Bylinková príchuť nie je jedinou, ktorú Zlatý Bažant uviedol na trh túto sezónu. K príchutiam Citrón, Citrón-Baza-Mäta a Grapefruit pribudla príchuť Levanduľa – Čierna Ríbezľa. Kategóriu radlerov na Slovensku otvorila značka premiérovo v roku 2011.

Zlatý Bažant zabalil v tejto sezóne svoj Radler do uzatvárateľnej PET fľaše. Nové balenie má byť podľa Heinekenu ideálnym nápojom na cestovanie, šport, nákupy alebo aktívny relax. Pre Radler značka spustila aj letne ladenú reklamnú kampaň.