Nové balenie má byť ideálnym nápojom na cestovanie, šport, nákupy alebo aktívny relax, o čom hovorí aj spustená kampaň. Značka v komunikácii nadväzuje na minuločnú kampaň produktu Zlatý Bažant Radler 0,0%, v ktorej ukázala hurbanovské mamičky.
Súčasťou aktuálneho konceptu je televízny spot, prostredníctvom ktorého sa v úvode ľudia ocitnú na kolotočoch, v posilňovni, na „roadtripe“, na zápase alebo v kancelárii. Aj napriek tomu, že hlavní hrdinovia sú na rôznych miestach, všetci riešia rovnaký problém – vyliate pivo z pohára.
„Nášmu Radleru 0,0% chýbala k dokonalosti už len kvapka. Jediný krôčik. Maličkosť. V Hurbanove sme si dlho hlavy lámali až nám trklo. Čo sa raz otvorí, musí sa dať aj zavrieť. Prvý radler úplne bez alkoholu teraz aj v uzatvárateľnej fľaši,“ vysvetľuje voice-over v spote.
Kampaň z dielne reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett je okrem televízie nasadená v outdoore a printe. Online časť kampane pripravila agentúra Zaraguza, exekúcie v point of sale agentúra Apple Pie.
Zdroj: Heineken
Heineken v súčasnosti plánuje uviesť aj ďalšiu reklamnú kampaň pre retro novinku Zlatý Bažant '73, ktorú predstavil v priebehu minulého týždňa na oficiálnom evente.