Spoločnosť Heineken aj tento rok dala vo svojom portfóliu priestor pre vianočný špeciál. Po pšeničnom pive či Bocku pod značkou Zlatý Bažant uviedla na trh pivo s názvom Medový Porter.

Zlatý Bažant má vianočnú edíciu. Štamgastov láka na med (aktualizované)

Ide tak už v poradí o siedmu sezónu, keď hurbanovský pivovar predstavil vianočný špeciál.

Pivná novinka je dostupná od konca minulého týždňa dostupná vo viac ako 300 podnikoch na celom Slovensku a v obchodných sieťach v štvorbalení 0,33-litrových fliaš s twist-off uzáverom.

Zlatý Bažant má vianočnú edíciu. Štamgastov láka na med (aktualizované)

Zdroj: Facebook

Medový Porter pozostáva zo štyroch druhov sladu – bavorského, svetlého plzenského, svetlého karamelového a farebného s pridaním medu. 19-stupňový Porter je tmavej farby.

Heineken Slovensko uvádza, že tradícia tohto medového špeciálu siaha do 18. storočia.

Zlatý Bažant má vianočnú edíciu. Štamgastov láka na med (aktualizované)

zlaty_bazant_medovy_4pack Zdroj: Facebook

Zlatý Bažant tohtoročnú sviatočnú špecialitu podporí prostredníctvom BTL komunikácie v mieste predaja, v online prostredí na Facebooku. "Zlatý Bažant Medový Porter predstavíme konzumentom aj ako tag-on televízneho spotu v rámci vianočnej kampane značky," uviedla pre Mediálne.sk corporate relations specialist zo spoločnosti Heineken Slovensko Jana Hypšová. 

Ako ďalej dodala, cieľom komunikácie je podporiť uvedenie novinky na trh, potvrdiť tradíciu sviatočných špecialít a zároveň pivovarnícku kompetenciu svetového slovenského piva.