Zlatý Bažant má novú kampaň: Slovákov porovnáva s inými národmi

Značka Zlatý Bažant aj v tohtoročnej letnej kampani zachovala komunikačný koncept „Svetové slovenské pivo“, ktorý využíva už približne dva roky. Do médií v týchto dňoch nasadila nový televízny spot, ktorý sa od predchádzajúcich mierne odlišuje. Namiesto anglicizmov porovnáva zvyky na Slovensku s ostatnými svetovými krajinami, v zaužívanom rýchlom striedaní záberov.

Hlavným hrdinom v spote sa stal muž, ktorý akoy reprezentoval slovenský národ v porovnaní s Čechmi, Talianmi, Nemcami, Grékmi, Rakúšanmi či Angličanmi. „Mať systém a vyznať sa v ňom, to je nemecké, nemať systém a vyznať sa v ňom to je slovenské.“ „Mať vo vrecku tisícku a tváriť sa, že mám "dvacku", to je také české, ale mať vo vrecku "dvacku" a tváriť sa, že mám tisícku, to je slovenské.“ „Chcieť si požičať od každého, to je grécke, ale nechcieť požičať Grécku, to je slovenské,“ hovorí hlas v reklame. Spot sa končí spojením, v ktorom voice-over zdôrazní , že ísť večer von s kamarátmi je slovenské a dať si s nimi Bažanta je svetové. Posledný záber patrí fľaši s plným pohárom piva a claimu „Svetové slovenské pivo“.

Za konceptom kampane „Svet a Slováci“ stojí tak ako pri predošlých reklamná agentúra Istropolitana Ogilvy. Mediatypmi kampane sú okrem televízneho spotu oudoorové nosiče, na ktorých je zobrazené pivo Zlatý Bažant očami Slovákov v porovnaní s Rusmi, Čechmi, Talianmi, Angličanmi a Vatikánu. Okrem tradičných mediatypov využíva kampaň online komunikáciu prostredníctvom webu www.svetaslovaci.sk, ktorý ponúka aj výhru piva alebo získanie podpivníkov z limitovanej edície.

Zlatý Bažant má novú kampaň: Slovákov porovnáva s inými národmi

Zdroj: www.svetaslovaci.sk

Letnú sezónu vlajkovej lode Zlatý Bažant tento rok otvorila novinka Zlatý Bažant Radler, ktorou chcel Heineken osloviť okrem pivárov aj tých, ktorí neobľubujú tradičnú horkosť piva. Viac o kampani Zlatý Bažant Radler.

O niekoľko týždňov neskôr Heineken spustil kampaň pre nealkoholickú verziu piva Zlatý Bažant, v ktorej použil minuloročný spot, doplnený o bilbordovú kampaň s novým claimom „Prekvapivo nealkoholické, neprekvapivo najobľúbenejšie“. Viac o kampani Zlatý Bažant Nealko.

Vizitka kampane Svet a Slováci pre Heineken od Istropolitana Ogilvy

Creative Director: Peter Darovec, Vlado Slivka

Art Director: Peter Baslík

Copywriter: Braňo Bezák, Peter Darovec, Vlado Slivka, Matúš Priehoda

Account Manager: Martin Toman

Použité médiá: TV, outdoor, internet, new media