Slovenský Heineken robil výberové konanie pre svoju vlajkovú značku Zlatý Bažant na prelome rokov.

Do tendra pozvala spoločnosť tri agentúry, ktoré sa aj dosiaľ podieľali na tvorbe kreatívnych riešení pre jednotlivé značky z portfólia výrobcu, teda Wiktor Leo Burnett, Made by Vaculik a Apple Pie.

Na základe prezentácií agentúr sa vedenie Heinekenu rozhodlo pre novú agentúru, ktoré prevezme ATL komunikáciu značky Zlatý Bažant.

„Chcel by som sa touto cestou poďakovať Wiktor Leo Burnett za výborne odvedenú prácu v uplynulých rokoch. Spoločne sa nám podarilo uviesť na trh nový komunikačný koncept, keď sa svetové slovenské pivo vrátilo domov do Hurbanova, kampaň na legendárnu inováciu roku 2016 – Zlatý Bažant ´73 a ďalšie iné úspešné projekty. Patrí im úprimná vďaka za všetku energiu a skvelú prácu, ktorú pre nás urobili, a ktorá vyústila hneď do niekoľkých ocenení Zlatý klinec či Effie,“ uviedol Ronald Lupták, marketingový riaditeľ slovenského Heinekenu.

S Wiktor Leo Burnett spolupracoval 

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa