Pivo Zlatý Bažant ide po nových zákazníkoch. Osloviť ich chce práve prebiehajúcou súťažou a netradičnou kampaňou pod hlavičkou Zlatá12. Pre výrobcu piva Heineken Slovakia ju podobne ako predchádzajúce kampane vytvorila reklamná agentúra Mayer/McCann Erickson.
Kampaň lákajúca víťaza súťaže na plavbu jachtou sa opiera o outdoor a internet, využíva však aj tradičnejšiu televíziu a rozhlas. Jej hlavným partnerom je portál Atlas.sk. Kampaň sa na ňom dostala priamo do boxu s vyhľadávaním, reklamná informácia má podobu piktogramov jachty, bažanta alebo otváraka na fľaše prelinkovaných na web súťaže. Umiestnenie odkazu vo vyhľadávači podľa senior brand managerky piva Zuzany Putalovej súvisí s princípom hľadania výherných symbolov na vrchnákoch fliaš. Podporná bannerová kampaň prebieha aj na portáli Zoznam.sk.
Kampaň využíva netradičné formy aj v outdoore. Mayer McCann/Erickson siahol po nálepkách na zástavkách MHD, plagátoch s oznamom "hľadá sa" na stĺpoch pouličného osvetlenia, Boomerang pohľadniciach či nálepkách na toaletách s informáciami o súťaži. Agentúra očakáva, že kampani sa takýmto spôsobom podarí osloviť čo najširšiu skupinu ľudí. "Netradičné formy komunikácie sú príležitosťou zaujať spotrebiteľa. V okamihu keď si uvedomí, že značka s ním komunikuje po novom, je ochotnejší prijať odovzdávané posolstvo," uviedla account ditectorka McCannu pre Zlatý Bažant Klaudia Benkovská.