Pivná značka Zlatý Bažant patriaca do portfólia firmy Heineken Slovensko spustila v priebehu letných mesiacov ďalšiu kampaň.

Nápad je postavený na celoslovenskom prieskume, prostredníctvom ktorého chce Bažant zistiť, na čo si pripíjajú Slováci.

Kampaň uviedla značka ešte koncom júla prostredníctvom teasingového spotu, v ktorom avizovala, že už „čoskoro to vypukne“. Začiatkom augusta potom do televízie nasadila televízny spot, v ktorom voice-over vymenúva, na čo si pripíjajú Slováci.

Používatelia si na webe Pripitky.sk môžu vybrať spomedzi viacerých prípitkov, pričom zahlasovať môžu maximálne za tri. Súčasne si tiež môžu nakrútiť svoje vlastné videoprípitky alebo pridať ďalšie prípitky v textovej forme.

Okrem klasických „na ex“ a „na zdravie“ sa medzi prípitkami objavujú spojenia ako: na leto, na maturitu, na strapaté vlasy, na štúrovcov, na sekundu, na fast food a tak ďalej.

Denník Sme upozornil, že v jednom zo záberov - pri prípitku "na najlepších nepriateľov" - je zobrazená skupina paintballistov, z ktorých jeden má na tričku názov neonacistickej hudobnej skupiny Skrewdriver. Produkčná firma to považovala len za bežnú grafiku na oblečení. Heineken následne spot dočasne stiahol.

Zlatý Bažant chce vedieť, na čo si pripíjajú Slováci. Nevyhol sa kontroverzii

zlaty_bazant_pripitky_600 Zdroj: Pripitky.sk

To, na čo si jednotliví pivní konzumenti pripíjajú, mohli v krátkych spotoch uviesť aj účastníci letného festivalu Pohoda.

Kampaň pivnej značky pochádza z dielne reklamnej agentúry Istropolitana Ogilvy. Aj táto kampaň naďalej používa niekoľkoročný overený koncept Svetové slovenské pivo.