Cieľom kampane je snaha odprezentovať pivo Zlatý Bažant ako dlhodobú súčasť pravých slovenských Vianoc.
Súčasťou online kampane je webová stránka www.slovenskevianoce.sk, prostredníctvom ktorej majú useri možnosť vyrobiť si vianočné ozdoby niektorou z tradičných techník a následne s nimi ozdobiť virtuálny stromček. Pri vytváraní ozdôb sa môžu dozvedieť viac o technikách výroby a následne môžu zdieľať svoj výtvor svojim priateľom aj odkazom.
„Zlatý Bažant už tradične prispieva v rámci Vianoc svojimi limitovanými edíciami piva k neopakovateľnej vianočnej atmosfére a tento rok sme sa našim fanúšikom rozhodli priblížiť aj niektoré tradičné remeslá,“ uviedol brand manager značky Zlatý Bažant Michal Sivko.
Značka tento rok v rámci Vianoc uviedla minuloročný pivný špeciál – deväťnásťstupňový Zlatý Bažant Medový Porter vyrobený zo štayroch druhov sladu. Viac informácií.
Komunikácia je okrem PPC a bannerovej reklamy podporená aj tematickými postami na Facebooku a interaktívnym postom na Facebooku, prostrednítvom ktorého chce Zlatý Bažant vytvoriť najvyšší vianočný stromček na svete.
Za kampaňou stojí reklamná agentúra dotcom.sk.