Heineken Slovensko uviedol sviatočnú špecialitu už v rokoch 2007 a 2008. "Pri uvedení špecialít sa však každoročne stretávame s požiadavkou zaradiť niektorú z nich aj do celoročnej ponuky,“ tvrdí generálna riaditeľka spoločnosti Door Plantenga.

Ako ďalej dodáva, Heineken dúfa, že otvorí novú kategóriu, ktorá priláka nových konzumentov k pivu rovnako ako to bolo v prípade radleru. „V prípade pšeničného piva ide na Slovensku rovnako o neprebádanú oblasť,“ uviedla.

Uvedenie novinky podporí Heineken kampaňou, ktorá odštartovala v úvode marca. Na vizuáloch je zobrazená fľaša v pšeničnom poli so špeciálnym pohárom, ktorý prislúcha k pivnej novinke. Súčasťou je aj claim „Nefiltrovaná chuť pšenice“.

Zlatý Bažant bude vianočný „pšeničný“ špeciál predávať po celý rok

Zdroj: Heineken Slovensko

Zlatý Bažant – pšeničné pivo je dostupné od začiatku marca v maloobchodných sieťach v pollitrových vratných fľašiach a približne v 200 prevádzkach horeca.

 

Kampaň pochádza z dielne reklamnej agentúry Istropolitana Ogilvy a okrem outdooru je nasadená v online prostredí, printe, POSM a prostredníctvom ochutnávok. Súčasťou kampane by mal byť aj televízny spot.

„Zlatý Bažant Pšeničné predstavíme konzumentom prostredníctvom reklamnej kampane, no najlepšou reklamou bude jeho ochutnanie. Spotrebiteľské testy pred uvedením na trh nám naznačili, že novinka má predpoklady na úspech,“ uvádza brand manager značky Zlatý Bažant Michal Sivko.