Zlato v súťaži efektivity reklamy Effie Slovakia 2010 získali vo štvrtok 30. septembra dve reklamné agentúry. Zlatý Bažant so Svetovým slovenským pivom od Istropolitana Ogilvy a Wiktor Leo Burnett s prácou Byť bohatý je skvelé pre J&T Banku. Usporiadateľ KRAS o tom informuje na webe Efiie.
Porota rozdala aj štyri strieborné ceny, z toho tri pre Istropolitanu Ogilvy a jednu pre Wiktor Leo Burnett. Bronzové priečky obsadili so svojimi prácami agentúry Mayer/McCann Erickson, Effectivity a Istropolitana Ogilvy.
Effie 2010 kompletné výsledky
Zlato
Istopolitana Ogilvy - Zlatý Bažant - Svetové slovenské pivo (Heineken)
Wiktor Leo Burnett - Byť bohatý je skvelé (J&T Banka)
Striebro
Istopolitana Ogilvy - Kelt - Takto oddychujú chlapi (Heineken)
Wiktor Leo Burnett - Kofotiny (Kofola)
Istopolitana Ogilvy - Optická sieť - Raketoplán (Slovak Telekom)
Istopolitana Ogilvy - Dedé (Slovak Telekom)
Bronz
Mayer/McCann Erickson - Buď dvanásty hráč! (Heineken)
Effectivity - Peňažná revolúcia (Poštová Banka)
Istopolitana Ogilvy - VÚB Flexivklad (VÚB)
Shortlist so všetkými postupujúcimi prácami
Effie organizuje Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS). Porota na čele s Dušanom Visztom hodnotila kampane, ktoré začali a skončili medzi 1. januárom 2009 až 31. júlom 2010. Výsledky súťaže vyhlásili 30. septembra v hoteli Sheraton v Bratislave.