Zlatú Effie 2010 dostali Istropolitana Ogilvy a Wiktor Leo Burnett

Zlato v súťaži efektivity reklamy Effie Slovakia 2010 získali vo štvrtok 30. septembra dve reklamné agentúry. Zlatý Bažant so Svetovým slovenským pivom od Istropolitana Ogilvy a Wiktor Leo Burnett s prácou Byť bohatý je skvelé pre J&T Banku. Usporiadateľ KRAS o tom informuje na webe Efiie.

Porota rozdala aj štyri strieborné ceny, z toho tri pre Istropolitanu Ogilvy a jednu pre Wiktor Leo Burnett. Bronzové priečky obsadili so svojimi prácami agentúry Mayer/McCann Erickson, Effectivity a Istropolitana Ogilvy.

Effie 2010 kompletné výsledky

Zlato

Istopolitana Ogilvy - Zlatý Bažant - Svetové slovenské pivo (Heineken)

Wiktor Leo Burnett - Byť bohatý je skvelé (J&T Banka)

Striebro

Istopolitana Ogilvy - Kelt - Takto oddychujú chlapi (Heineken)

Wiktor Leo Burnett - Kofotiny (Kofola)

Istopolitana Ogilvy - Optická sieť - Raketoplán (Slovak Telekom)

Istopolitana Ogilvy - Dedé (Slovak Telekom)

Bronz

Mayer/McCann Erickson - Buď dvanásty hráč! (Heineken)

Effectivity - Peňažná revolúcia (Poštová Banka)

Istopolitana Ogilvy - VÚB Flexivklad (VÚB)

Shortlist so všetkými postupujúcimi prácami

Effie organizuje Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS). Porota na čele s Dušanom Visztom hodnotila kampane,  ktoré začali a skončili medzi 1. januárom 2009 až 31. júlom 2010. Výsledky súťaže vyhlásili 30. septembra v hoteli Sheraton v Bratislave.