Pivovary SAB Miller spustili v priebehu tohto týždňa kampaň pre pivnú novinku - Radler Smädný Mních s citrónovou príchuťou.

Po Zlatom Bažantovi uvádza na trh citrónový Radler aj Smädný Mních

Zdroj: MUW Saatchi&Saatchi

„Inšpiráciou pre spot bol samotný produkt, ktorý je vyrábaný z čisto prírodných surovín. Ide teda o poctivý produkt vyrábaný tradičným spôsobom. Odtiaľ je už len krok ku konceptu “Pocitivá práca prináša ovocie”,“ uviedol pre Mediálne.sk unit creative director z agentúry MUW Saatchi & Saatchi Erik Reingraber.

Ako ďalej dodáva, ďalšou témou, ktorú agentúra v rámci komunikačného konceptu rozvíja, je osvieženie. „Navodzujeme ju kontrastom horúceho letného dňa a chladivého osviežujúceho pivného priestoru,“ vysvetlil.

Televízny spot je opäť situovaný do prostredia kláštora a jeho hlavnou postavou je tradične mních, ktorý nesie do pivnice košík plný citrónov. Počas toho, ako mních zisťuje vôňu citrónov, voice-over v spote vysvetľuje, že Radler Smädný mních je dokonalé spojenie osviežujúcej chuti prírodnej citrónovej šťavy a tradičného poctivého piva.

Kampaň z dielne agentúry MUW Saatchi & Saatchi, ktorá sa o komunikáciu značky stará od roku 2009, okrem televízneho spotu pozostáva z printu, OOH nosičov a POSM.

Jarné novinky zo svojho pivného portfólia predstavila v priebehu minulého týždňa aj značka Zlatý Bažant. Svoju tradičnú citrónovú chuť piva Radler doplnila o novú príchť grapefruitu. Viac informácií.

Vizitka kampane

Kreatívny riaditeľ: Erik Reingraber

Art director: Branislav Mladý

Copywriter: Erik Reingraber, Katarína Kurečková

Account manager: Katka Kohoutová

Produkcia: Eallin

Réžia: Ivo Mostertman

DOP: Ramonas Greicius

Hudba: Michal Dvořák

Vizitka print/OOH

Art Director: Ľubomír Bercel

Fotograf: Táňa Hojčová

Account Manager: Katka Kohoutová