Pivovary SAB Miller spustili v priebehu tohto týždňa kampaň pre pivnú novinku - Radler Smädný Mních s citrónovou príchuťou.
Zdroj: MUW Saatchi&Saatchi
„Inšpiráciou pre spot bol samotný produkt, ktorý je vyrábaný z čisto prírodných surovín. Ide teda o poctivý produkt vyrábaný tradičným spôsobom. Odtiaľ je už len krok ku konceptu “Pocitivá práca prináša ovocie”,“ uviedol pre Mediálne.sk unit creative director z agentúry MUW Saatchi & Saatchi Erik Reingraber.
Ako ďalej dodáva, ďalšou témou, ktorú agentúra v rámci komunikačného konceptu rozvíja, je osvieženie. „Navodzujeme ju kontrastom horúceho letného dňa a chladivého osviežujúceho pivného priestoru,“ vysvetlil.
Televízny spot je opäť situovaný do prostredia kláštora a jeho hlavnou postavou je tradične mních, ktorý nesie do pivnice košík plný citrónov. Počas toho, ako mních zisťuje vôňu citrónov, voice-over v spote vysvetľuje, že Radler Smädný mních je dokonalé spojenie osviežujúcej chuti prírodnej citrónovej šťavy a tradičného poctivého piva.
Kampaň z dielne agentúry MUW Saatchi & Saatchi, ktorá sa o komunikáciu značky stará od roku 2009, okrem televízneho spotu pozostáva z printu, OOH nosičov a POSM.
Jarné novinky zo svojho pivného portfólia predstavila v priebehu minulého týždňa aj značka Zlatý Bažant. Svoju tradičnú citrónovú chuť piva Radler doplnila o novú príchť grapefruitu. Viac informácií.
Vizitka kampane
Kreatívny riaditeľ: Erik Reingraber
Art director: Branislav Mladý
Copywriter: Erik Reingraber, Katarína Kurečková
Account manager: Katka Kohoutová
Produkcia: Eallin
Réžia: Ivo Mostertman
DOP: Ramonas Greicius
Hudba: Michal Dvořák
Vizitka print/OOH
Art Director: Ľubomír Bercel
Fotograf: Táňa Hojčová
Account Manager: Katka Kohoutová