S prácou pre Zlatý Bažant zožal Wiktor Leo Burnett už viacero úspechov vrátane siedmich ocenení na Zlatom klinci. Aktuálne si odnáša s kampaňou pre klienta Heineken Slovensko zlato z Effie.

Strieborná Effie udelená nebola, bronzovú si odniesli dve agentúry – MUW Saatchi & Saatchi za kampaň Juro pre Slovak Telekom a Istropolitana Ogilvy za kampaň Peťa Polnišová skúša produkty VÚB za vás pre VÚB Banku.

„Zlatá Effie je opäť, tak ako aj minulý rok dôkazom, že kreativita a efektivita kráčajú ruka v ruke a brilantné nápady sú nutnosťou pre značky, ktoré chcú byť na trhu úspešné,“ hovorí k oceneniu Róbert Slovák, prezident Klubu reklamných agentúr Slovenska, ktorý súťaž organizuje.

Do 18. ročníka Effie Awards sa zapojilo deväť agentúr s 15 prácami. Najviac prác bolo prihlásených do kategórie FMCG – potraviny a nápoje, kategórie Finančné služby – Banky a kategórie Telekomunikačné služby. Na shortlist postúpilo šesť kampaní a tri z nich nomináciu premenilo na ocenenie.

Počas štvrtkového galavečera bolo udelené aj ocenenie Agentúra roka, ktoré získal Wiktor Leo Burnett. Na „tróne“ vystriedal vlaňajšieho držiteľa titulu Made by Vaculik.

Cena je určená pre najúspešnejšiu domácu agentúru, pričom do hodnotenia sa rátajú ocenenia zo zahraničných a domácich súťaží a tiež umiestnenie v rebríčku TAAS (ekonomický rebríček agentúr). Poslednou súťažou, ktorá do hodnotenia vstúpila, bola práve slovenská Effie, ktorá rozhodla o konečnej podobe rebríčka.

Made by Vaculik obsadil v hodnotení tentoraz tretie miesto, na druhej priečke skončila Zaraguza.