Do užšieho výberu súťaže sa dostalo 90 prác na shortlistoch v celkovo desiatich kategóriách. Slovenské reklamy hodnotila odborná porota. Marketingové agentúry si tento rok odniesli dohromady 14 zlatých, 13 strieborných a 28 bronzových klincov.

Agentúra večera MUW Saatchi & Saatchi si z odbornej súťaže odniesla najviac Zlatých klincov - šesť. K tomu sa pridal jeden strieborný a dva bronzové. S 530 bodmi sa stala Agentúrou večera, na tróne vystriedala vlaňajšiu najúspešnejšiu agentúru Wiktor Leo Burnett.

V prípade MUW Saatchi & Saatchi porotu zaujali Nočné rádiobudíčky, ktoré získalo zlato v kategórii Rádio aj Media, Veľké haló pre Kooperativu, Phoneboarding či Magenta SmartHome pre Slovak Telekom.

Wiktor Leo Burnett získal deväť klincov - jeden zlatý, štyri strieborné a štyri bronzové. Ocenené boli reklamy na Zlatý Bažant a vianočná reklama podľa FunFónistov.

Treťou najúspešnejšou agentúrou sa stal Triad Advertising so siedmimi oceneniami. Získal tri zlaté, jeden strieborný a tri bronzové klince. Zaujali práce pre O2 - najmä 17. november, keď mobilný operátor blokoval zahraničné weby a posielal špeciálnu esemesku pri vycestovaní za hranice, ale aj kampane pre Rajo a Websupport. Kampaň k 17. novembru vyhrala zlato aj v kategórii Kampaň. 

Rovnaký počet ocenení ako Triad Advertising si odniesla aj agentúra Made by Vaculik. Bodovala reklama Dcéra pre značku Kofola či Šatka pre neziskového Dobrého Anjela. Agentúra získala tri zlaté, jeden strieborný a tri bronzové klince. 

Zaraguza si z 11 prihlásených shortlistov odniesla taktiež sedem ocenení - jeden zlatý, jeden strieborný a päť brondzových klincov. Upútala rozprávková deka pre Popradský čaj, self-promo James Bot - prvý kreatívny HR agent, Robot Edo pre Volkswagen, ale aj reklama Semtex: Porno a Rosenberg.

Z ďalších agentúr získala Respect APP päť ocenení, Istropolitana Ogilvy dve. Jedno ocenenie si odniesli Seesame, Oliver Marketing, Mullen Lowe GGK, Mayer/McCann Erickson, Creative Department a Effectivity.

Cenu Grand Prix ani tento rok porota neudelila. Ocenie Filip za výnimočný kreatívny prínos do reklamy dostala dvojica Štefan Andrejco - Marek Keder  z agentúry Wiktor Leo Burnett. Cenu Art Prix za výnimočné umelecké stvárnenie dostala agentúra Alien Studio, ktorá animovala napríklad známeho psa zo spotov Kofoly.