Najvýraznejší počet klincov získala za práce pre klienta Tesco – tri zlaté klince za prácu Najčerstvejši citylight, zlatý a strieborný klinec za prácu s názvom Ľadovec a zlatý a bronzový klinec za Prvý online diktát.
Tri strieborné klince vybojovala s prácou Radi striedame postavy – okná pre VŠMU, strieborný klinec za prácu Evelyn je Strong pre Heineken a bronzový klinec za prácu Tatra Academys pre Tatra banku.
Zlatý klinec v kategórii Kampaň si odniesla reklamná agentúra Triad Advertising za kampaň Polliter neriešenia pre klienta Kofola. Agentúra získala za túto prácu zlatý klinec aj v kategórii Interactive & online.
Strieborný klinec v kategórii Kampaň udelený nebol, bronzové klince si odniesla agentúra Apple Pie za prácu Ľudia bez pomoci pre OZ Vagus a Martinus.sk za prácu Knižná šifra.
Počas 21. ročníka bola udelená aj cena Grand Prix, ktorú získala agentúra Creo/Young & Rubicam za prácu Hyundai ix1 – svetová premiéra pre klienta Hyundai Motor Slovakia.
Ocenenie Art Prix za zadefinovanie vizuálneho štýlu nieľkoľkých slovenských kampaní pre rôzne značky si vybojoval Jakub Króner, špeciálne ocenenie Filip venované osobnosti slovenskej reklamy získal Matúš Bence.