V jednom z videí rozpráva o tom, ako zvláda vo svojom živote mamičkovanie, herečkovanie, tričkovanie až po upratovanie a postupne stráca šťastný výraz v tvári a priznáva svoj „problém“. V ďalšom hovorí, ako si stíha urobiť make-up či športovať.
Divákov napína až do úplného konca, kde prezradí, že nalieva aj svojim deťom – nie však alkohol, ako by to v prvom okamihu mohlo vyznievať, ale dojčenskú vodu Zlatíčko od Zlatej Studne.
Kampaň s K. Farkašovou je v súčasnosti nasadená v online prostredí, pričom v televízii v aktuálne beží spot Príbeh z Jaseňa, ktorý značka odpremiérovala ešte v priebehu minulého roka. Autorom je reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett.
Okrem videí kampaň prebieha aj na oficiálnej webovej stránke značky. Zlatá Studňa vyzýva používateľov, aby sa zapojili do súťaže a začali piť. Hrať môžu o pásikavé produkty, vďaka ktorým je známa aj samotná herečka.
Na online kampani značka spolupracovala s reklamnou agentúrou Heads. V minulosti sa o komunikáciu značky Zlatá Studňa starala aj agentúra Milk.
Mediálne.sk zisťuje ďalšie informácie o kampani.