Zlatá Stolička je súťaž o najlepšieho zamestnávateľa medzi marketingovými agentúrami. Tento projekt si kladie za cieľ povzbudiť agentúry, aby sa nesúťažili iba vo svojej kreativite, ale aj v tom, ako vytvárajú kvalitné pracovné prostredie. Jedinečné ocenenie tak už druhý rok motivuje agentúry k zlepšovaniu starostlivosti o svojich zamestnancov.
Kto je víťazom za rok 2024?
Za rok 2024 si hlavné ocenenie odniesla agentúra Media and Digital Services. Tento titul získala vďaka konzistentnosti vo všetkých hodnotených oblastiach vďaka svojim pracovný podmienkach a firemnej kultúre. Zároveň poskytuje zamestnancom zaslúžené finančné odmeny, ktorými podporuje ich profesijný rast a motiváciu.
Okrem hlavnej ceny Zlatá Stolička ocenila aj špecifické prínosy ďalších dvoch agentúr.
Agentúra PS:Digital bola ocenená za excelentný prístup k vzdelávaniu. Zamestnancom prepláca účasť na prestížnych konferenciách po celom svete a poskytuje podporu v účasti na kurzoch, čím im zaručuje stály profesijný rast.,
Agentúra Front Row Slovakia si vyslúžila ocenenie za najlepšie benefity pre zamestnancov. Patria sem napríklad masáže na pracovisku, sunshine office – možnosť pracovať aj z pláže, sick days aj na starostlivosť o chorého rodinného príslušníka, hybridný pracovný čas, raňajky v práci, množstvo spoločných aktivít a mnohé ďalšie.
O súťaži Zlatá stolička
Zlatá Stolička je súťaž o najlepšieho zamestnávateľa roka medzi marketingovými agentúrami. Organizátorom súťaže je Digitálna Univerzita, inovatívna vzdelávacia inštitúcia v oblasti digitálneho marketingu a manažérskych zručností. Má vyše 3 000 úspešných absolventov, ktorým pomohla nájsť si zamestnanie alebo naštartovať ich podnikanie.
Agentúry sú porovnávané na základe pracovných podmienok, ktoré poskytujú svojim ľuďom.
O víťazovi nerozhoduje verejné hlasovanie ani hlasovanie zamestnancov, rozhodujúce je skóre zostavené na základe hodnotiacich kritérií a overovaných dát, ktoré spoločnosti uvedú v dotazníku. Ten pozostáva zo 16 hlavných kategórií a k nim prislúchajúcich podkategórií. Hlavné kategórié sú: mzdy, odmeny, benefity, rozvoj zamestnancov, pracovné prostredie a podobne. Kategórie, v ktorých sú agentúry porovnávané, boli starostlivo vyberané komisiou zloženou z profesionálov z marketingového prostredia.
Cieľom súťaže Zlatá Stolička je zviditeľniť najlepších zamestnávateľov a prilákať k nim špičkových profesionálov, ale aj pomôcť absolventom s uplatnením na trhu práce. Organizátori súťaže zdôrazňujú, že kvalitné pracovné podmienky a podpora zamestnancov sú kľúčovými faktormi pre rast celého sektora.