Najviac shortlistov spomedzi slovenských agentúr – celkovo päť – má Istropolitana Ogilvy. Získala ich za kampaň Moje dieťa pre Magnu, internetovú reklamu RAW Saška, print pre Peugeot a Slovenské národné divadlo, za Stories, ktoré nemajú zmiznúť pre denník Sme a kampaň pre klienta Citroën.
This is Loco má dokopy štyri nominácie. Prvú za kampaň Bianarbie pre Aj ty v IT, druhú za internetovú reklamu pre House of DaVinci launch, tretiu za kampaň Mreža vs. Mriežka Nadácie otvorenej spoločnosti a poslednú za kampaň pre Rozprávkarov.
Štyri shorlisty má aj Zaraguza. A to vďaka vlastnej firemnej prezentácii, kampaniam Gamer Rudko pre Orange, Knihy, ktoré nepustíte z rúk pre vydavateľstvo Lindeni a spotu Tajomstvo pravého kávičkára pre popradské Baliarne obchodu.
Agentúra Wiktor Leo Burnett je nominovaná za tri kampane. Sú nimi televízne spoty Turizmus 1973 a Hurbanovský centimeter pre Zlatý Bažant a kampaň s Fantomasom pre Poštovú banku.
O sošku Zlatá pecka zabojujú okrem ďalších českých agentúr aj slovenské agentúry MUW Saatchi & Saatchi, Respect APP, Made by Vaculik, Effectivity, Applepie, digita.sk, Core 4. Víťazov vyberie odborná porota a vyhlásia ich 20. februára v Prahe.