Istropolitana Ogilvy mala spomedzi slovenskej konkurencie najviac shortlistov – celkovo päť. Okrem dvoch Zlatých peciek jej patrí aj akademická cena a cena za internetový formát. Tú jej udelili za online kampaň Stories, ktoré nemajú zmiznúť pre denník Sme.

Získať pecky sa jej podarilo za PR kampaň Moje dieťa pre humanitárnu organizáciu Magna. Uspela aj s printom Vianočný vizuál pre Citroën.

Zlatá pecka má víťazov. Pozrite si, ktoré slovenské kampane uspeli

Zdroj: Zlatapecka.cz

Agentúra Zaraguza premenila na víťazstvo tri shortlisty zo štyroch. Zlatú pecku získala za print kampane Knihy, ktoré nepustíte z rúk pre vydavateľstvo Lindeni.

Ďalšia cena jej patrí za vlastnú firemnú prezentáciu a PF-ku Social Phone a ocenený bol aj online kampane Tajomstvo pravého kávičkára Popradskej kávy.

Zlatá pecka má víťazov. Pozrite si, ktoré slovenské kampane uspeli

Zdroj: Zlatapecka.cz

Respect APP patrí soška za sériu plagátov Jeden svet o slobode pre medzinárodný festival dokumentárnych filmov Jeden svet. V printe uspelo Olejové jazero od Effectivity Powered by Publicis pre Ekotopfilm – Envirofilm, agentúre Wiktor Leo Burnett zas ocenenie patrí za televízny spot Turizmus 1973 pre Heineken Slovensko a značku Zlatý Bažant.

Zlatá pecka má víťazov. Pozrite si, ktoré slovenské kampane uspeli

Zdroj: Zlatapecka.cz

Agentúra This is Locco uspela online kampaňou House of DaVinci launch pre House of DaVinci. Ocenený bol aj jej print Mreža vs. Mriežka pre Nadáciu otvorenej spoločnosti, ktorá vznikla pri príležitosti 28. výročia Nežnej revolúcie.

Zlatá pecka má víťazov. Pozrite si, ktoré slovenské kampane uspeli

Zdroj: Zlatapecka.cz

S prázdnymi rukami neodišla ani agentúra MUW Saatchi & Saatchi, ktorej Zlatá pecka patrí za kampaň Áno pre operátora Slovak Telekom, ktorej tvárou je Bekim.

V súťaži boli nominované aj agentúry Made by Vaculik, Effectivity, Applepie či digita.sk. Zlatú pecku organizuje Asociácia českých reklamných agentúr a marketingovej komunikácie. Ocenenia sa odovzdávali v rámci galavečera v klube Lávka.