Cieľom kampane je posilniť imidž spoločnosti Ryba Žilina ako najväčšieho výrobcu tresky v majonéze na Slovensku a tým posilňovať trhovú pozíciu a predaj produktov značky Preto Ryba Žilina. Pomôcť má pojem „legenda“ a vizuály s poďakovaním.
Zdroj: PRETO Ryba Žilina
„Náš žilinský závod je najdlhšie nepretržite fungujúcou prevádzkou na spracovanie rýb na Slovensku. Treska v majonéze sa u nás vyrába už 64 rokov. Žilinskej treske preto právom patrí prívlastok legendárny produkt, ktorí Slováci milujú celé desaťročia. Podľa prieskumov, ktorými disponujeme, je to práve Treska Exklusiv, pri ktorej zákazníci prejavujú najvyšší index spokojnosti v porovnaní s ostatnými treskami na trhu. Práve oni pomohli k tomu, aby sa zo žilinskej tresky stala legenda. Za to im patrí naša vďaka,“ hovorí generálny riaditeľ Ryba Žilina Michal Britvík.
Poďakovanie značka tlmočí zákazníkom pomocou headlinu „Ďakujeme, že ste nám pomohli vytvoriť legendu. Je aj vaša“. Myšlienku zároveň ukončuje „vlastnoručný“ podpis značky. Ten má priniesť osobnejší rozmer do komunikácie.
Ryba Žilina ďakuje na vizuáloch rôznym skupinám ľudí, ako napríklad obyvateľom konkrétnych miest, čitateľkám konkrétneho magazínu či zákazníkom partnerského obchodného reťazca. Vo zverejnených vizuáloch sa značka nevyhla gramatickej chybe – pred oslovením zabudla čiarku (správne Ďakujeme, Žilinčania respektíve Ďakujeme, šibači).
Značka okrem verejnosti v rámci kampane rozosiela aj adresné a osobné poďakovania zo strany zástupcov top manažmentu firmy pre obchodných partnerov a zamestnancov.
Zdroj: PRETO Ryba Žilina
Okrem printu a sociálnych sietí kampaň beží prostredníctvom POS komunikácie. Prvá vlna kampane potrvá do mája tohto roku, v druhej vlne počíta značka aj s outdoorovou komunikáciou.
S novou agentúrou Generations Ryba Žilina spolupracuje od februára tohto roku. „Nejde len o ďalšiu kampaň. Dlhšiu dobu sme analyzovali spoločnosť aj jednotlivé značky v portfóliu a definovali sme unikátny positioning Tresky a ideu, ktorá bude strategicky fungovať dlhodobo a unikátne ku všetkým stakeholderom a zároveň nezávisle od typu médií rovnako silno. To je pre naše chápanie budovania značky kľúčové. Značka má byť konzistentná dovnútra aj navonok,“ povedal managing partner brandingovej agentúry Generations Daniel Bradáč.
V minulosti na kampaniach tresky pracovala agentúra Triad Advertising, ktorá stojí aj za konceptom Treska slovenská. Výrobca v nej so zveličením v televíznom spote a na vizuáloch zobrazoval produkt ako unikátny živočíšny druh. Viac o predošlom koncepte.