„Zmätená treska“ je kľúčová kreatívna myšlienka komunikačnej kampane, v ktorej výrobca zo Žiliny ukazuje Slovákom netradičnú kombináciu tresky s lístkami mäty.
Tváre kampane promujú vlastný spôsob podávania tresky aj v novom spote. „Táto dvojica nie je náhodná. Nápad skombinovať tresku s mätou totiž reálne vznikol medzi Juniorom a Martinom. Svedčí o tom ich kamarátske doťahovanie sa cez Instagram, ktoré sme zaregistrovali,“ hovorí Michal Britvík, generálny riaditeľ spoločnosti Ryba Žilina.
Ako dodáva, práve táto neštandardná kombinácia ich inšpirovala k tomu, aby ju pretavili do novej kampane, ktorou sa Ryba Žilina opäť prihovorí zákazníkom.
Kampaň „Treska podľa seba“ vznikla a je realizovaná inhouse v spoločnosti Ryba Žilina. Na produkcii videa sa podieľal Boris Holečko a kľúčový vizuál nafotil Jakub Klimo. PR podporu zastrešuje agentúra Grape PR.
Ryba Žilina má ambíciu zviditeľniť žilinskú tresku a tiež dokázať, že spôsobov, ako a s čím Slováci jedia tresku, existuje veľa. A práve za týmto účelom v pondelok štartuje verejná výzva.
„Vyzývame fanúšikov našej žilinskej tresky k tomu, aby ukázali svetu, ako si vychutnávajú tresku podľa seba. Obzvlášť oceníme, keď nám dajú vedieť aj o neobvyklých, ale za to zaujímavých kombináciách, ktoré stojí za to vyskúšať,“ vysvetľuje myšlienku kampane Treska podľa seba M. Britvík.
Kampaň je prezentovaná primárne online komunikáciou na sociálnych sieťach Instagram, YouTube a Facebook. V prvej fáze je nosným online formátom výzva vo forme videa s príbehom Juniora a M. Záhumenského.
Komunikácia je doplnená aj o printovú inzerciu a native PR spolupráce s vybranými portálmi. „Naším významným partnerom je aj Fun rádio, ktoré zorganizovalo 1. apríla vysielanie svojej rannej šou z netradičného miesta, nášho žilinského Treska Baru,“ hovorí Lucia Dulačková, brand a produktový manažér Ryba Žilina. Dodáva, že kampaňové video sa bude zobrazovať aj v rámci kino reklamy vo vybraných mestách.
Vysielanie rannej šou z Treska Baru Zdroj: Instagram / Fun rádio
Hlavným posolstvom komunikačných nosičov je výzva zapojiť sa do aktivity na Instagrame. Výrobca zo Žiliny ju spúšťa k 1. aprílu. Prebiehať bude v dvoch fázach do konca mesiaca, rovnako ako celá kampaň. Hlavnou motiváciou na zapojenie sa je súťaž o celoročné zásoby žilinskej tresky.
V prvej fáze, ktorá trvá do 14. apríla, motivuje Ryba Žilina spolu s ambasádormi výzvy spotrebiteľov k tomu, aby na Instagrame zverejňovali fotky alebo videá prezentujúce ich osobitý štýl konzumácie tresky.
Spomedzi všetkých príspevkov označených hashtagmi buď #treskapodlaseba alebo #zmatenatreska vyberie organizátor súťaže v spolupráci s ambasádormi spolu 14 finalistov, ktorí postúpia v druhej vlne kampane do „Súboja chutí“.
Zdroj: Ryba Žilina
Ten bude prebiehať formou duelov medzi členmi tímov ambasádorov, ktorí si 14 víťazov rozdelia medzi sebou. Duelov bude spolu sedem a v každom sa proti sebe postavia dve originálne treska-kombá.
V tejto fáze, ktorá bude trvať od 15. do 30. apríla, má Ryba Žilina pripravenú svoju druhú výzvu kampane. Chce, aby Slováci vybrané kombinácie tresky prezentované postupne v dueloch sami testovali a prideľovali hlasy svojim favoritom. Miestom týchto duelov a hlasovania bude oficiálny profil Ryby Žilina na Instagrame.
Motivácii k hlasovaniu za tresku zo svojho tímu majú pomôcť aj medzi sebou súperiaci ambasádori. Organizátor súťaže plánuje odmeniť dokopy 21 výhercov špeciálnou cenou, ktorou budú pravidelné zásielky Tresky v modrom tégliku alebo Tresky Exklusiv v červenom balení priamo domov, a to po dobu celého roka.
Ryba Žilina sa postará o tieto zásoby tak pre 14 víťazov prvej fázy výzvy, ako aj pre jedného vyžrebovaného fanúšika, ktorý hlasoval za víťazné treska-kombo, spomedzi hlasujúcich v každom zo siedmich duelov v „Súboji chutí“.
„Veríme, že priebežne doručované tégliky našej tresky sa postarajú nielen o pravidelné, výdatné hody pre samotných výhercov, ale že sa dostanú aj k veľa spokojným konzumentom spomedzi ich rodiny, priateľov a známych,“ približuje M. Britvík.