Dôvodom je kampaň, ktorá má podporiť myšlienku prirodzeného dojčenia matiek. Na nálepke je napísaný claim „100 % natural“ s dodatkom: „Najlepšia výživa pre vaše dieťa ste vy“. Matkám kampaň tiež hovorí, že dojčenie znižuje riziko obezity o 24 percent, astmy o 26 percent a syndrómu náhleho úmrtia dojčiat o 36 percent.
Okrem informácie o zdravotných benefitoch majú nálepky slúžiť aj ako pomôcka pri kojení – matkám môžu pomôcť ako označovač v striedaní prsníkov pri kojení.
Celý projekt zastrešuje kampaň, v ktorej agentúra ukázala ženské prsia s nálepkou. Na jednotlivých vizuáloch zobrazuje ženy „nemodelky“, ktoré boli v minulosti tehotné alebo kojili. Cieľom bolo ukázať skutočne vyzerajúce a nie „perfektné“ prsia.
Ako uvádza server Adweek.com, agentúra postupne projekt posúva do nemocníc.
Podobný nápad v minulosti predstavila aj nadácia Breast Cancer Foundation. V závere minulého roka z obyčajných melónov predávaných v sieti Nesters Market urobila ženské prsia. V tomto prípade však upozornila na prevenciu rakoviny. Viac informácií.