Dôvodom je kampaň, ktorá má podporiť myšlienku prirodzeného dojčenia matiek. Na nálepke je napísaný claim „100 % natural“ s dodatkom: „Najlepšia výživa pre vaše dieťa ste vy“. Matkám kampaň tiež hovorí, že dojčenie znižuje riziko obezity o 24 percent, astmy o 26 percent a syndrómu náhleho úmrtia dojčiat o 36 percent.

Okrem informácie o zdravotných benefitoch majú nálepky slúžiť aj ako pomôcka pri kojení – matkám môžu pomôcť ako označovač v striedaní prsníkov pri kojení.

Celý projekt zastrešuje kampaň, v ktorej agentúra ukázala ženské prsia s nálepkou. Na jednotlivých vizuáloch zobrazuje ženy „nemodelky“, ktoré boli v minulosti tehotné alebo kojili. Cieľom bolo ukázať skutočne vyzerajúce a nie „perfektné“ prsia.

Ženy si lepia nálepky na prsia. Podporujú prirodzené kojenie

Ženy si lepia nálepky na prsia. Podporujú prirodzené kojenie

Ako uvádza server Adweek.com, agentúra postupne projekt posúva do nemocníc.  

Podobný nápad v minulosti predstavila aj nadácia Breast Cancer Foundation. V závere minulého roka z obyčajných melónov predávaných v sieti Nesters Market urobila ženské prsia. V tomto prípade však upozornila na prevenciu rakoviny. Viac informácií.