Videli ste už niekedy spievať ženské prsia? Ak nie, túto možnosť máte vďaka novému spotu od organizácie Argentina Breast Cancer Help Movement, ktorá v minulosti za svoju kampaň získala zlato na festivale v Cannes. Prsia sa rozospievali na skladbu Everybody Loves Boobs, v ktorej vystupujú prsia rôznych veľkostí a tvarov. Kampaň má združeniu venujúcemu sa podpore onkologických pacientok pomôcť s financovaním príspevkami od darcov.
Dove opäť predstavil reklamnú kampaň, ktorá sa vďaka svojej skvelej myšlienke stala nielen virálnou, ale mnohým pomohla zamyslieť sa. Podľa prieskumu značky sa približne 68 percent žien nedá identifikovať s vizuálmi, na ktorých sú ženy zobrazované v reklamách. Spoločnosť Mindshare z Dánska sa spojila s Dove a výsledkom je kampaň s názvom Image_Hack, ktorá dala reálne fotky reálnych žien do databázy Shutterstocku.
Toto je hudobné video, kde uvidíte pravdepodobne najviac mačiek vôbec. A zrejme aj najbizarnejšie. Tak ako sa Dove pohralo so Shutterstockom, tak sa pohrali autori videa s vlastnou zbierkou fotografií mačiek. Veľmi zábavné, odporúčame pozrieť do úplného konca.
PayPal v najnovšej reklame komunikuje jednu zo svojich najväčších výhod, ktorou je ochrana pri nákupe. Hlavnou hrdinkou aktuálneho spotu je žena, ktorá si objednala kukučkové hodiny. Tie však svojím zvukom nevystrašili nielen ju, ale aj jej psa. V ďalších spotoch vyzdvihuje firma výhody, akou je napríklad aj PayPal kredit.
Výborná kampaň, ktorá akosi odhovára od toho, aby ste navštevovali kino a uprednostnili napríklad sledovanie filmov v teple domácnosti na Netflixe a ďalších video on-demand službách. Reklama komunikuje predajnú akciu na lístky v Spojených Arabských Emirátoch, ktorá platí pre zákazníkov u mobilného operátora du.
Apple pripravil ku Dňu Zeme spot, na ktorom značka spolupracovala s umelcom Jamesom Blagdenom. Snažila sa upozorniť na enviromentálnu tému a takzvané zelené inovácie, ktoré realizuje.
Panasonic Television prinesie Hollywood priamo do vašich domácností v najnovšej reklame z dielne agentúry Brave. Značka promuje televízory s rozslíšením 4K HDR prostredníctvom dvojminútovej reklamy v štýle filmových trailerov, ktoré sprevádzajú mnohé hollywoodske trháky.
Seriál Ad-week-end vychádza každú nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk. Pozrite si staršie vydania a objednajte si RSS feed.