Kampaň podporia aktivity v digitálnom prostredí, PR, mediálne partnerstvo s vybranými titulmi a merchandising. Komunikácia beží na 36 trhoch po celej Európe.

V rámci kampane sa aj traja Slováci spolu s ostatnými víťaznými tímami začiatkom septembra vypravia do Barcelony, kde sa na Olympijskom štadióne stretnú so samotným Pelém a pod jeho dohľadom si zatrénujú.

Najväčšiu šancu zahrať si s Pelém majú trojčlenné družstvá, ktoré ukážu zmysel pre tímovú spoluprácu a zároveň nápaditosť typickú pre Pelého štýl hry.

„Fantázii sa medze nekladú a váhať nemusia ani tí, ktorí svoje schopnosti na ihrisku nepovažujú za perfektné,“ uvádza v tlačovej správe brand manažér značky Snickers pre strednú Európu Radovan Veselý.

V období od 24. apríla do 18. júna musia súťažiaci zachytiť na video alebo fotografiu svoj futbalový trik a ideálne nájsť spôsob, ako kreatívne zapojiť tyčinky Snickers. Svoj výtvor majú zaregistrovať na webovú stránku Snickers.sk.

„Som veľmi rád, že môžem spolupracovať so Snickers a stať sa súčasťou tejto špeciálnej udalosti, ktorú značka prináša svojim priaznivcom. Svet futbalu mi dal strašne veľa a to vítam ako mimoriadnu príležitosť, cez ktorú sa môžem odvďačiť. Teším sa na výhercov súťaže, ktorým rád priblížim, ako hrať futbal a vyhrávať ako ja,“ cituje Pelého odkaz všetkým futbalovým nadšencom Snickers.

Zatrénovať s Pelém si môžu aj Slováci, vďaka novej kampani Snickers

Pri príležitosti kampane bola uvedená špeciálna limitovaná edícia produktov v podobe balenia obsahujúceho štyri kusy tyčiniek Snickers so samolepkami pod obalom. Vôbec po prvýkrát na slovenskom trhu bude na obale známych čokoládovo-karamelových tyčiniek s arašidmi vytlačených namiesto typického loga Snickers niekoľko tematických hesiel – Pelé, Gól, Legenda a Kopačky.

Zmenené názvy na obale uviedol Snickers ešte v roku 2015 v rámci konceptu Keď si hladný, nie si to ty. Obaly tyčiniek mali vyjadrovať vlastnosti, ktoré v ľuďoch prebúdza hlad. Viac informácií

„Značka Snickers sa dlhodobo spája so športom a kampaň s najlepším futbalistom všetkých čias je ďalšia úroveň týchto aktivít. Cieľom tejto kampane značky Snickers je vzdať hold výnimočnej futbalovej legende a futbalu ako športu pre každého,“ doplnil R. Veselý.