Najúspešnejšou z česko-slovenských kampaní bola práca s názvom Študentská pečať pre Nestlé. Česká pobočka slovenskej agentúry Zaraguza rozohrala čokoládu a v súťaži získala najvyššie ocenenie Grand Prix. S prácou bodovala aj v kategóriách Najlepšie využitie digitálnych médií a Najlepšia malá kampaň.

V kategórii Najlepšie využitie TV zvíťazila slovenská agentúra Starmedia Co. s prácou Zlatý Bažant – Predpoveď počasia, akú nikto nečakal!, pre klienta Heineken Slovensko. Na shortlist agentúra dostala aj ďalšie tri práce, na víťazné ich premeniť tento rok nedokázala.

Za česko-slovenské kampane získala ocenenie v kategórii Najlepšie využitie printu agentúra Starcom Mediavest Group s prácou pre značku Avon. 

Zaraguza získala v súťaži Flema cenu Grand Prix za Študentskú pečať

Zdroj: Flemamedia.cz

V ďalších kategóriách uspeli české kampane pivnej značky Gambrinus (Triad Advertising) a Raiffeisenbank (ZenithOptimedia Group).

Flema opäť odovzdala aj ceny v kategórii Inovatívny zadávateľ a Inovatívna agentúra. Medzi zadávateľmi si prvé tri priečky rozdelili Nestlé Česko/Slovensko, Plzeňský Prazdroj a Heineken Slovensko, medzi agentúrami česká Zaraguza, Starmedia Co. a Triad Advertising.

„Aktuálny ročník hodnotím za veľmi úspešný – okrem vysokého nárastu prihlášok sledujeme navyše i trend, ktorý potvrdzuje zvyšujúci sa záujem komunikačných agentúr aj samotných zadávateľov o účasť v súťaži. Teda nie sú to len mediálne agentúry, ktoré prihlasujú svoje kampane a vyhrávajú ceny,“ vysvetľuje riaditeľ spoločnosti Flemedia Hynek Cimoradský.

Na shortlist sa prebojovalo celkovo 21 reklamných kampaní, pričom v prvom kole hlasovalo 108 porotcov. Vyberali zo 60 prihlásených kampaní.