Súčasťou kampane je aj 15-sekundový televízny spot, ktorý pobeží od pondelka. Jeho hlavným motívom sú výhody produktu Lazúra 3v1 – zabraňovať zamodraniu, drevokaznému hmyzu a hubám.
„Benefit produktu sme sa rozhodli ukázať na vojsku, ktoré bráni povrch dreva pred nepriateľom. O produkciu a 3D animáciu sa postaralo Alien studio,“ prezradil Michal Mazan z agentúry Zaraguza.
Krátky spot pracuje so spomínanou animáciou, v ktorej sa štetiny štetca po namočení do lazúry premenia na ozbrojených vojakov v brnení, ktorí sú pripravení bojovať.
Okrem televízie bude kampaň distribuovaná aj cez POS a print, potrvá do konca mája. Podporená bude aj PR komunikáciou, ktorú zabezpečuje agentúra Media & Communication Consulting. Do jej portfólia patrí Primalex od začiatku tohto roka.
Lazúra 3v1 bola na trh uvedená v roku 2017. Ako uvádza Primalex, predaj tohto produktu rástol aj bez výraznejšej mediálnej podpory, no na trhu vníma ďalší potenciál predaja. Vnímanie zákazníkov chce Primalex posunúť, nakoľko bol doteraz vnímaný najmä ako značka farieb na stenu
„Spotrebiteľom chceme jednoznačným spôsobom predstaviť nesporné výhody nášho produktu. Nejde len o ochranu drevených materiálov, ale napríklad aj o fungicídne napúšťadlo, ktoré je už priamo obsiahnuté vo výrobku,“ objasňuje stratégiu značky Matúš Medveď, brand manažér značky Primalex pre Slovenskú republiku.
Vizitka kampane
- Creative director: Jaroslav Vígh, Michal Mazan
- Art director: Michal Mazan
- Copywriter: Jaroslav Vígh
- Account manager: Katarína Kaššová, Marek Kabát
- Použité médiá: TV, POS, print, PR komunikácia
- Produkcia televízneho spotu: Alien Studio
- Réžia: Ivan Uličný
- Zvuk: K2 zvuk