Míša je v po novom v ponuke v troch kombinovaných príchutiach: slikovo-makovej, jablkovo-škoricovej a višňovo-tvarohovej.

„Bitka“ dvoch chutí v nanuku je aj ústredným motívom kampane. Séria spotov je vtipnou mozaikou situácií, v ktorých sa aktéri naťahujú, či nová príchuť chutí viac tak, alebo onak.

Insightom značky je, že nový Míša chutí každému inak, ale všetci ho milujú rovnako. Spoty značky nasadila aj do televízie.

Upravené verzie reklám sú nasadené na Facebooku a na YouTube ako pre-roll spoty. Unilever komunikuje aj prostredníctvom CLV plôch a ďalšími outdoorovými formátmi, ako aj špeciálnymi médiami.

Produktovú kampaň pre značku pripravila česká Zaraguza. Spoty produkčne zastrešila spoločnosť Armada Films, režisérom bol Tomáš Řehořek.

Vizitka kampane

  • Klient: Unilever Česká republika/Míša
  • Agentúra: Zaraguza CZ
  • Kreatívny riaditeľ: Peter Michalka
  • Copywriter: Martin Krafčík, Roman Krmášek
  • Art Director: Juraj Meszároš
  • Stratég: Pavol Minár, Roman Biath
  • Account manager: Anna Nedelská