Ako druhá slovenská agentúra v histórii dokázala premeniť shortlist na ocenenie. V minulosti sa to podarilo agentúre MUW Digital, ktorá za prácu pre Zuno banku získala v súťaži bronz.

Ocenenie získala Zaraguza za prácu Fofola pre klienta Kofola v kategórii Small Budget. Vo svojej kategórii bojovala s ďalšími ôsmimi prácami od značiek Duracell, Volvo, Magnum, WaterWipes, Ulster Bank, Small Luxure Hotels of the World a Inspired By Iceland.

S kampaňou Fofola značka uspela aj v ankete TREND Kampaň roka, kde si vybojovala prvenstvo. Minulý rok si vybojovala zlato na slovenskej Effie a ocenenia si odniesla tento rok aj zo Zlatého klinca.

Euro Effie zastrešuje Európska asociácia komunikačných agentúr (EACA) a tento rok súťaž oslavovala 20. výročie od jej vzniku. Do užšieho výberu sa tento rok dostalo 43 kampaní z Nemecka, Veľkej Británie, Španielska, Francúzska či Rumunska. Víťazov súťaž odhalila včera 18. októbra 2016 v rámci galavečera v Bruseli.