Nástupcom Milana Lechnického, ktorý na pozícii CEO pôsobil od roku 2011, bude Martin Blaško, ktorý bude šéfovať slovenskej Zaraguze.
Do Zaraguzy prichádza z vlastnícky blízkej agentúry Istropolitana Ogilvy, kde pôsobil ako Client service director a podieľal sa na kampaniach pre slovenský, český, ukrajinský či rumunský trh. Pracoval pre klientov Telekom, Peugeot, Heineken, Bel Fromageries, VÚB, Senoble a ďalších.
Zdroj: Zaraguza
„Mojim cieľom je stabilizácia klientského portfólia a dokončenie jej transformácie na plnohodnotnú multichannel agentúru,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk CEO Zaraguzy Martin Blaško.
Zaraguza má v súčasnosti vo svojom portfóliu značky Tatrabanka, Kofola, Heineken, Kelt, Profesia, Zlatý Bažant, Krušovice, Popradská káva a Rajec.