Hotovosťou, kartou, alebo časom. To sú možné platby v Ikea Jebel Ali v Dubaji. Spoločnosť chce motivovať k častejším nákupom tých, ktorí musia do obchodného domu lokalizovaného mimo mesta dochádzať.

Nápad vyšiel z dielne agentúry Memac Ogilvy, píše portál Domus. Čas potrebný na docestovanie do predajne chcú merať prostredníctvom aplikácie Google maps. „Menu“ nastavili na základe priemerného dubajského platu.

„Pred zrodom tejto kampane sme si uvedomili dve veci: čas je dnes vzácny a veľa lojálnych zákazníkov Ikea stratí značné množstvo času pri ceste do našich obchodov, ktoré sú niekedy mimo centra mesta. Myslíme si, že je len správne oceniť ich úsilie tým, že im cestu preplatíme,“ citoval Forbes hovorcu firmy.

Ďalšie dáta

„Ikea robí krok dopredu v dematerializácii značky, ktorá sa už neprofiluje ako protagonista v demokratizácii nábytku, ale interpretuje nové potreby,“ píše o novinke Domus.

Portál Forbes však upozorňuje na ďalší aspekt, ktorý nemusí nadšeným zákazníkom hneď napadnúť. Kampaň nielenže prinúti zákazníkov

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa