Česká automobilka Škoda nechala svoj legendárny model Favorit vytunovať na crossover Yeti.
V reklamnej komunikácii stavila na úspešnosť svetovo známeho formátu Pimp my Ride, ktorého hlavnou hviezdou je americký rapper Xzibit.
Zdroj: www.skoda-auto.sk
Kampaň bola prvýkrát spustená ešte v priebehu minulého roku na britskom trhu, momentálne ju Škoda predstavuje aj slovenským spotrebiteľom.
V televíznom spote v skrátenej 30-sekundovej verzii prichádza americký komik DJ Lubel prezlečený za bojazlivého muža do autodielne za Xzibitom, aby mu vytunoval jeho starý model auta - rovnako ako to robí v známej šou z MTV.
Rapper sa však spolu so svojim tímom rozhodne, že komikovi radšej urobia tučné sedenie, zvýšia mu podvozok, pričom starý automobil úplne zničia. Mužovi predstavia výsledok „tuningu“, z ktorého je však príjemne prekvapený.
Xzibit nové auto predstavuje s rovnakým nadšením, ako to robí vo svojej relácii, pričom do popredia dáva strechu auta či možnosť sklopenia zadných sedadiel.
V závere spot odhalí, že mechanici auto nevytunovali, ale len vymenili za nový model Yeti.
Nejde o prvú kampaň, ktorú česká automobilka spustila na Slovensku tento rok. Koncom februára predstavila masívnu kampaň pre nový model Škoda Octavia, ktorú komunikuje ako rodinné auto s mottom „Nová Škoda Octavia. Úžasná každý deň.“ Kampaň pochádza z dielne pražskej agentúry Leagas Delaney a je naplánovaná na takmer šesť mesiacov. Viac informácií.
Mediálne.sk zisťuje viac informácií o kampani pre model Škoda Yeti