Značka svoj produkt Hodnota života komunikuje výlučne cez outdoor a online nosiče. Kampaň na podporu rizikového životného poistenia je nasadená na bilbordy, citylighty, letáky, bannery, Facebook a komunikovaná cez PR články.  

Kreatívu kampane mala na starosti marketingová agentúra Jandl, ktorá s poisťovňou spolupracuje dlhšie. Táto propagácia Wüstenrot poistovne bude nasadená do konca mája, celkové trvanie kampane sú teda dva mesiace.

Wüstenrot nasadil novú kampaň od Jandlu

Zdroj: Mediálne.sk

Kľúčovým vizuálom je „R_KOV_N_“, štylizovaný názov ochorenia s trojicou vynechaných samohlások. Headline kampane znie „Poistite sa pre prípad choroby, o ktorej nikto nechce hovoriť“.

„Diagnostikovanie závažného ochorenia, akým je rakovina, zásadne ovplyvní život jednotlivca či rodiny i po finančnej stránke. Zámerom kampane ju vzbudiť vedomie, že ak ma postihne táto choroba, nie som v tom sám. Ide o citlivú tému, je však potrebné hovoriť aj o veciach, ktoré nie sú príjemné,“ uviedla pre Mediálne.sk Daniela Vlčková z Wüstenrot poistovne. 

Poistovňa spustila ku kampani aj špecializovanú stránku hodnotazivota.sk. Návštevníci na nej nájdu informácie, ktoré nikto nechce počuť, tipy na prevenciu voči chorobe, predstavenie riešenia, ako aj kontaktný formulár v prípade záujmu o poistnú ochranu. 

Wüstenrot nasadil novú kampaň od Jandlu

Wüstenrot

„Grafika microsite je založená na známej symbolike „nevidím, nepočujem, nehovorím“, čo však v kontexte s nárastom nádorových ochorení nie je dobrým prístupom zo strany verejnosti“, dodala D. Vlčková.