Wrigley uviedol na slovenský trh nové žuvačky s jednoduchým názvom 5 (Five). V predaji sú od konca mája, vo viacerých obchodoch a na čerpacích staniciach sa nachádzajú na špeciálnych stojanoch.

Uvedenie nového produktu na trh sprevádza kampaň, prebieha v televízii aj na internete. Dva tridsaťsekundové televízne spoty predstavujú obe príchute žuvačiek 5 - ostrý spearmint Electro a chladivý peppermint Cobalt. V oboch prevládajú tmavé a oceľové farby. Hlavnými hrdinami sa stali muži, ktorí predvádzajú, ako sa cítia pri žuvaní žuvačiek 5. Jeden z nich sa nechá zatvoriť do oceľovej konštrukcie a padá do tunela. Druhý si ľahne do oceľových guľôčok. „Povzbuď svoje zmysly,“ vyzýva voice-over.

Časť kampane prebieha i na internete. Žuvačky dostali na Facebooku fanúšikovskú stránku a ponúkajú fanúšikom zásobu žuvačiek na celý rok. Na mikrostránke 5gum.sk vyhlásila firma súťaž Sound Painter. Používatelia majú „namaľovať hudbou to, čo práve cítia“. Päť najlepších videí získa cenu, na víťaza čaká zájazd na hudobný festival do Írska. Rovnaká kampaň momentálne uvádza žuvačky napríklad i na český a rakúsky trh.

„Elegantná čierna krabička, nový spôsob zatvárania a výrazná minimalistická grafika robia zo žuvačiek 5 nevyhnutný lifestylový doplnok pre všetkých, ktorým záleží na ich štýle a neustále hľadajú príležitosti na to, ako zažiť niečo nové a neobvyklé,“ hovorí o produkte samotná firma. Žuvačky sa predávajú v balení po dvanásť kusov.

Wrigley zaradila žuvačku 5 do svojho portfólia v roku 2007. Najskôr ju začala predávať na americkom trhu, kde ju podporila kampaňou „Stimulate Your Senses“ v televízii, tlači, kinoreklamou a online marketingom. Žuvačky pôvodne boli dostupné v troch príchutiach Cobalt, Flare a Rain, postupne sa k nim pridali ovocné príchute Lush a Elixir. V súčasnosti existujú žuvačky 5 už v deviatich príchutiach.