Na Slovensku vzniklo po Art Directors Clube (ADC) nové združenie kreatívnych riaditeľov. Reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett si vytvorila vlastnú Radu kreatívnych riaditeľov. Na rozdiel od ADC nejde o brandžové združenie, ale iba interný orgán agentúry.
Na čele Rady je kreatívny riaditeľ WLB a viceprezident ADC Peter Kačenka, ktorý ju bude viesť z pozície Executive Creative Directora. Spolu s ním budú na poste výkonných členov Rady spolupracovať kreatívni riaditelia Martin Ondrušek a Peter Ižo a na pozícii Associate Creative Director Štefan Andrejco, Martin Motáček a Rasťo Záležák.
Rada má ponúknuť "nový pohľad WLB na model riadenia kreatívneho produktu". „Naším klientom a projektom chceme venovať ešte väčšiu pozornosť a tak sme vytvorili organizačný model, ktorý pre každú skupinu našich klientov v rôznych segmentoch ponúka vlastného kreatívneho riaditeľa dedikovaného len na konkrétneho klienta, respektíve segment,“ uviedol pre Mediálne.sk managing director agentúry Wiktor Leo Burnett Peter Kontra. Rada, ktorá vznikla ešte v máji, tak nemá byť alternatívou k ADC.
Zdroj: Wiktor Leo Burnett