Wiktor Leo Burnett ukazuje, ako za tovar platiť až o tri mesiace

V novej kampani zásielkového obchodu Triangel agentúra Wiktor Leo Burnett ponúka „nákup za super ceny v hotovosti, ktoré stačí zaplatiť do troch mesiacov.“

 

Vizitka kampane

Produkt: Katalóg Triangel

Zadávateľ: Consumer Finance Holding, a.s.

Kreatívny riaditeľ: Peter Kačenka

Art director: Zdenka Vasarábová, Igor Majkut, Tomáš Nemec

Copywriter: Eva Lukáčiková

Account manager: Milan Sitárik

Mediálna agentúra: Unimedia

Použité médiá: TV, print, direct mail

Termín nasadenia: maj, jún

Cieľová skupina: Ľudia, ktorí doteraz nič nenakúpili cez Triangel a vnímajú Triangel ako niečo, čo nie je pre nich. Ekonomicky aktívni obyvatelia vo veku 25 – 60 rokov (najmä však 30-50 rokov). Muži a ženy cca. pol na pol, stredné vzdelanie. Výška mesačného príjmu sa výraznejšie neodlišuje od príjmov v cieľovej populácii.

Produkcia televízneho spotu: Protos

Réžia: Ivan Trebula

 

 

Agentúra má za úlohu nájsť pre katalóg nových zákazníkov. Triangel totiž spozoroval, že jeho predchádzajúce kampane aktivizovali skôr existujúcich. Podľa account directora Milana Sitárika z tohto cieľa vychádza celá komunikačná stratégia. Kampaň sa zameriava na produkt, nie na samotnú značku Triangel. Keďže hovorí k novým zákazníkom, zmenil sa produkt a štýl komunikácie. Cieľom ustúpilo aj komunikovanie nového katalógu, to majú zabezpečiť predovšetkým obchodní zástupcovia.

Agentúra spravuje aj Quatro, ďalšiu splátkovú značku spoločnosti Consumer Finance Holding. Triangel ponúka tovar na splátky cez katalóg, Quatro môžu ľudia využiť priamo v obchodoch. V aktuálnej kampani WLB asociuje Triangel práve s nákupmi v kamenných obchodoch.

Podľa Sitárika Quatro nasmerovala agentúra úplne iným smerom. „Triangel urobí všetko preto, aby ľudia mohli mať to, čo si zaslúžia. Preto robí všetko preto, aby priniesol najlepšiu cenu. Quatro zjednodušuje nakupovanie tak, aby si ľudia mohli čo najviac vychutnať radosť z nakupovania,“ vysvetľuje. WLB oddeľuje značky aj formálne - modré Quatro dopĺňa červený Triangel. "To, že obe značky patria do jedného holdingu CFH, nám umožňuje spoločne s klientom koordinovať komunikačné aktivity a kreatívne stratégie obdivoch značiek."

Quatru WLB aktuálne v druhej kampani rozvíja koncept Nákupný festival.

Print Quatro nákupný festival

Wiktor Leo Burnett ukazuje, ako za tovar platiť až o tri mesiace

 

V tejto správe

predstavujeme novú kampaň!

Všimneme si novú kampaň > detailne vás o nej informujeme.

Spozorovali ste novú kampaň vy? Informujte nás na [email protected].