Agentúry chcú pod hlavičkou spoločnosti Media Connection klientom ponúkať komplexný mediálny servis.
Media Connection vidí spojenie troch kľúčových subjektov ako významnú konkurenčnú výhodu. „Vážime si možnosť zdieľať know how s obomi partnermi. S dlhoročným a významným hráčom tuzemského trhu - Médea Slovakia hlavne v oblasti mediálnej stratégie a s Loco Agency vo sfére mediálnej kreativity, ktorej význam v kampaniach neustále narastá,“ komentoval vznik Media Connection Michal Teplica z mediálnej agentúry Media and Digital Services.
Médea dosiaľ spolupracovala pri plánovaní a nákupe médií s agentúrami Unimedia a jej príbuznou digitálnou agentúrou Core4.
„Pre nás je spojenie sa formou nákupného domu s dvoma silnými agentúrami, Media and Digital Services a Loco Agency, na úrovni rovnocenných partnerov prirodzeným vyústením dlhodobého vývoja a premysleným krokom,“ uviedol v tlačovej správe konateľ Médea Slovakia Jaromír Soukup.
J. Soukup vlastní v Česku rovnomennú materskú mediálku, patrí mu tiež vydavateľstvo Empresa Media (o. i. časopis Týden, TV Barrandov).
Reklamná agentúra Loco Agency, ktorá patrí známemu TV režisérovi Petrovi Núñezovi, vníma toto spojenie ako významný posun v jej pôsobení na slovenskom mediálnom trhu. „Sme presvedčení, že synergické efekty vyplývajúce z tejto zmeny doplnia komplexnú mozaiku nami poskytovaných služieb o chýbajúce články a výrazne sa tak prejavia v skvalitnení a rozšírení portfólia našich aktivít,“ doplnil executive director Loco Agency Anton Ondrejka.
Loco Agency stojí za televíziou Senzi, nedávno získala významnú zákazku na komunikáciu európskeho Operačného programu doprava.
Poznámka: Mediálne.sk je súčasťou vydavateľstva News and Media Holding, ktoré patrí finančnej skupine Penta.