Pre spoločnosť STILL, popredného poskytovateľa intralogistických riešení, od 1. februára 2025 zabezpečuje komunikáciu New School Communications. V rámci tejto spolupráce sa agentúra postará o efektívnu komunikáciu značky, ako aj o podporu projektov zameraných na inovácie a bezpečnosť v oblasti intralogistiky.

Spolupráca zahŕňa budovanie pozitívneho imidžu brandu STILL Slovensko, riadenie vzťahov s médiami a krízovú komunikáciu. Agentúra bude úzko spolupracovať s interným komunikačným a marketingovým tímom STILLu.

„Veľmi nás teší, že si spoločnosť STILL Slovensko vybrala za komunikačného partnera práve nás,“ hovorí Gabriel Tóth, CEO agentúry New School Communications. „Inovácie a technológie nás fascinujú a máme v nich bohaté skúsenosti. Teraz máme príležitosť pretaviť ich do komunikácie projektov, ktoré formujú budúcnosť intralogistiky,“ dodáva.

„Agentúra New School Communications už počas výberových kôl priniesla svieže návrhy a pohľad na nastavenie komunikácie, ktoré nás zaujali. Sme veľmi radi, že sa nám podarilo nadviazať toto partnerstvo a môžeme patriť medzi klientov tejto dynamickej agentúry. Tešíme sa na spoločné projekty a plodnú spoluprácu“, hovorí Dominika Bobeková, marketingová manažérka spoločnosti STILL Slovensko.

O spoločnosti STILL

STILL je popredným poskytovateľom intralogistických riešení. Portfólio spoločnosti zahŕňa vysokozdvižné vozíky, skladovú techniku, prepojené systémy a služby. Medzi kľúčové atribúty spoločnosti, ktorú v roku 1920 založil Hans Still, patria riešenia špecifické pre zákazníka a najlepšie vyhovujúce riešenia s vynikajúcim servisom. Cieľom STILL je urobiť intralogistiku „inteligentnou“: vyvíjať inteligentné riešenia, vďaka ktorým budú skladové operácie plynulejšie a efektívnejšie, lepšie chránia zdravie ľudí, ktorí tam pracujú, a zároveň spĺňajú najvyššie štandardy udržateľnosti. Preto STILL presadzuje nové riešenia pre e-mobilitu, automatizáciu, riadenie vozového parku a energie, ako aj cirkularitu, t. j. dôsledné šetrenie a recykláciu zdrojov. Spoločnosť STILL so sídlom v Hamburgu zamestnáva 9 000 ľudí v 22 krajinách a je súčasťou verejne kótovanej skupiny KION Group AG.

O New School Communications

Spoločnosť New School Communications je komunikačná agentúra s vedeckým prístupom. Spája digitál, PR a branding do strategickej komunikácie s merateľnými výsledkami. Má viac ako 50 klientov, medzi ktorých patrí napríklad zdravotná poisťovňa Dôvera, Ernst & Young, ZSSK, Danucem, SPP distribúcia, Nehnuteľnosti.sk, Plzeňský Prazdroj alebo Alto Real Estate.