Značka Skyn Condoms, ktorá sa svojim zákazníkom snaží priniesť prémiovú radu prezervatívov, sa rozhodla, že vytvorí radu oblečenia. Je z rovnakého materiálu ako prezervatívy a atlétom má priniesť rovnaký pocit voľnosti, bez akýchkoľvek obmedzení. V kampani si zahral v spomalených záberoch holandský športovec Joren Tromp.

Významné životné okamihy by mali byť zaznamenané. A napríklad aj na ľudskom tele v podobe tetovania. Reklamný guru Lee Clow tak urobil v rámci osláv 10. výročia TBWA\Media Arts Lab.

Celá Minnesota sa dá jednoducho zmestiť do jednej väčšej krabice. Aspoň s týmto nápadom odkomunikovať turizmus prišla reklamná agentúra Colle+McVoy, ktorá kampaň pripravila pre klienta Explore Minnesota Tourism. Do malého priestoru sa zmestil napríklad čln alebo kapela.

Momenty z bežného života známych osobností bývajú niekedy zaujímavé viac a niekedy menej. Ako je na tom herečka Kate Hudsonová, musíte posúdiť sami. Značka Fabletics pozbierala do spotu jej príspevky z Instagramu a Snapchatu.

Nasledujúci spot od reklamnej agentúry Rasapark pre značku Tribord môže vyvolať naozaj krásne pocity. Reklama vás zoberie pod morskú hladinu, kde neexistujú žiadne problémy bežného sveta. Ste tam len vy a more. 

Gatorate vo svojej reklame predstavila muža, ktorý vie lietať. A, samozrejme, ním nie je nikto iný ako Usain Bolt, tentokrát v animovanej verzii.

Jedna cesta, dva tímy. V tomto duchu sa nesie kampaň United Airlines pripravená k blížiacim sa Olympijským hrám v Rio de Janeiro. Športovci sa v nej trochu odviazali v letiskových priestoroch a dokonca aj na palube lietadla.

Seriál Ad-week-end vychádza každú nedeľu na Mediálne.sk a Trend.sk. Pozrite si staršie vydania a objednajte si RSS feed.